Οι θέσεις εργασίας που επηρεάστηκαν από το κλείσιμο των εργοστασίων ήταν τουλάχιστον 1.138.536
Η πανδημία του κορωνοϊού και τα κλειστά εργοστάσια είχαν ως αποτέλεσμα να μη βγουν από τις γραμμές παραγωγής τουλάχιστον 2.446.344 οχήματα, που αν βάλουμε και τις γραμμές παραγωγής των επαγγελματικών οχημάτων αυτός ο αριθμός αυξάνεται ακόμη περισσότερο.
Η μέση διάρκεια της παύσης των εργασιών στις αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν 30 εργάσιμες ημέρες, με την Ιταλία και τη Μ. Βρετανία να έχουν τη μεγαλύτερη περίοδο της πλήρους αδράνειας. Αυτή η μέγιστη περίοδος ήταν 41 ημέρες, ενώ ακολούθησαν Πολωνία και Πορτογαλία με 36 και 35 ημέρες αντίστοιχα. Η Γερμανία, που θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες χώρες παραγωγής αυτοκινήτου, έκλεισε τις γραμμές παραγωγής στα διάφορα εργοστάσιά της για 30 ημέρες. Αντίθετα για λίγες ημέρες (15) έκλεισαν τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων στη Σουηδία, ενώ επίσης λίγες ημέρες (22) έκλεισαν και τα αντίστοιχα εργοστάσια στην Ουγγαρία.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι θέσεις εργασίας που επηρεάστηκαν από το κλείσιμο των εργοστασίων ήταν τουλάχιστον 1.138.536, χωρίς να υπολογίζουμε τα εκατομμύρια των εργαζομένων που κινούνται γύρω από το χώρο της αυτοκίνησης.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες να υπάρξει μια αναδιάρθρωση κάποιων εργοστασίων ως προς τις ώρες και τον τρόπο λειτουργίας των εργοστασίων. Όλα αυτά θα εξαρτηθούν πρωτίστως από τη ζήτηση που θα υπάρξει από την αγορά και που μέχρι στιγμής είναι υποτονική.