Άρση Μέτρων: Οι Γερμανοί «λαχταρούν» την Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι

Τι έδειξε δημοσκόπηση της διαδικτυακής ταξιδιωτικής πλατφόρμας «Holiday Check»

«Την Ελλάδα λαχταρούν να επισκεφθούν οι Γερμανοί», σύμφωνα με δημοσκόπηση της διαδικτυακής ταξιδιωτικής πλατφόρμας «Holidaycheck» που δημοσιεύεται στον γερμανικό Τύπο.

Εκτός από την χώρα μας, οι συμπολίτες της Άνγκελα Μέρκελ επιθυμούν να επισκεφθούν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές και την Ισπανία.

«Οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν, αλλά δεν είναι ακόμη σαφής ο προορισμός τους. Με την αβεβαιότητα να πλανάται για το πού θα κάνουν τα μπάνια τους, η δημοσκόπηση της ταξιδιωτικής πλατφόρμας «HolidayCheck» επιχείρησε να αποτυπώσει τον «παλμό» των Γερμανών παραθεριστών σκιαγραφώντας τις προθέσεις τους :πού θα ήθελαν να πάνε φέτος το καλοκαίρι διακοπές.

«Εν μέσω της πανδημίας του κορωνοιού, το φετινό καλοκαίρι συνδυάζει την ελπίδα και το άγχος, ωστόσο, η επιθυμία των Γερμανών να ταξιδέψουν παραμένει έντονη», όπως αναφέρουν οι δημοσκόποι.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης, το 94% των ερωτηθέντων θέλουν να κάνουν διακοπές εντός των επόμενων δώδεκα μηνών. Το 51% έχει αποφασίσει ήδη τον προορισμό, ενώ το 48% εκφράζει μεγάλη αβεβαιότητα για να προγραμματίσει τις διακοπές του.

Οι ονειρικές διακοπές των Γερμανών την εποχή του κορωνοιού «δείχνουν» Ελλάδα

Για το το 44% των Γερμανών παραθεριστών, το καλοκαιρινό τους ταξίδι θέλουν να είναι σε μία άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Ο πρώτος προορισμός που τους έρχεται πάντως στο μυαλό είναι η χώρα μας.

«Οι Γερμανοί παραθεριστές ονειρεύονται την Ελλάδα: το 41% των ερωτηθέντων θέλουν να να ταξιδέψουν στη χώρα μας φέτος το καλοκαίρι. Η δεύτερη επιλογή τους είναι η Ισπανία. Το 39% των Γερμανών επιλέγει την ιβηρική χώρα για τα μπάνια του ενώ το 34% θα ήθελε να περάσει τις διακοπές του στην πατρίδα του», όπως προκύπτει από την δημοσκόπηση.

Για να φθάσουν στον καλοκαιρινό τους προορισμό, η συντριπτική πλειοψηφία των Γερμανών (95%) εξακολουθεί να προτιμά το αεροπλάνο ως την πρώτη επιλογή για την μετακίνησή τους .

Επίσης, η χαλάρωση παίζει σημαντικό ρόλο για την επιλογή του καταλύματος. Το 68% των Γερμανών δηλώνει ότι θέλουν να χαλαρώσουν σε ξενοδοχείο.

Μεγάλη η ανάγκη για ασφάλεια στις διακοπές εν μέσω κορωνοιού

Σχεδόν το 40% των Γερμανών πιστεύουν ότι τα ταξίδια στο εξωτερικό είναι σε μεγάλο βαθμό λιγότερο ασφαλή από πριν. Για μια ξέγνοιαστη κράτηση, το 59% επιθυμεί ευέλικτες επιλογές ακύρωσης.

Επιπλέον, το 53% θα ήθελε επίσημες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση του κορωνοιού στην περιοχή που έχουν επιλέξει για τις διακοπές τους.

Πάνω από το 50% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι ένας ταξιδιωτικός προορισμός με σταθερό σύστημα υγείας, αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο απόφασης. Και η αξιοπιστία του ταξιδιωτικού πράκτορα παίζει επίσης σημαντικό ρόλο για το 49% των ερωτηθέντων .

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, ακόμη κι αν η κρίση του κορωνοιού έχει πλήξει οικονομικά τους Γερμανούς, η πλειοψηφία έχει φτιάξει «κομπόδεμα» για τις διακοπές του. Πάνω από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων έχουν εξοικονομήσει χρήματα για να κάνουν φέτος τις διακοπές τους.

Stern: Ετοιμάζουν βαλίστες για Ελλάδα οι Γερμανοί τουρίστες

Σε άρθρο του το γερμανικό περιοδικό Stern επισημαίνει την αύξηση της ζήτησης στις κρατήσεις με εκπρόσωπο της TUI να σημειώνει ότι η ζήτηση για πακέτα διακοπών σε δημοφιλείς προορισμούς έχει αυξηθεί μετά τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων.

Σε σχέση με τις διακοπές στο εξωτερικό επισημαίνεται πως, όταν χώρες όπως η Ελλάδα ή η Κροατία δώσουν το σύνθημα πως είναι έτοιμες να υποδεχθούν τουρίστες, τότε, η ζήτηση για διακοπές θα αυξηθεί άμεσα.

Ο τουριστικός κολοσσός TUI επισημαίνει πως υπάρχει αισθητή αύξηση στις κρατήσεις για τις Βαλεαρίδες Νήσους, για την Ελλάδα και την Πορτογαλία.

Η εταιρεία κρατήσεων DER παρατηρεί πως, η ζήτηση για τη Μαγιόρκα, τα Κανάρια Νησιά, τις Μαλδίβες, την Ελλάδα, την Τουρκία, το Μεξικό είναι αυτή τη στιγμή χαμηλή, αλλά παρουσιάζει ανοδικές τάσεις. Από την πλευρά της, η Alltours βλέπει άνοδο των κρατήσεων για ταξίδια προς προορισμούς όπως η Κρήτη και η Αττάλεια.

Παρόμοια εικόνα μεταφέρει και η Suddeutsche Zeitung. Όταν προορισμοί διακοπών, όπως η Ελλάδα και η Κροατία στέλνουν το μήνυμα ότι θέλουν ν’ «ανοίξουν» για τους τουρίστες, η ζήτηση αυξάνεται αμέσως, δηλώνει o επικεφαλής της FTI, Ralph Schiller.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από