Μετά το κλείσιμο των εστιατορίων εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού σε διάφορες χώρες υπήρξε τεράστιο πλεόνασμα σε συγκεκριμένα τρόφιμα που μέχρι πρότινος πωλούνταν στους χώρους εστίασης.
Μετά το κλείσιμο των εστιατορίων εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού σε διάφορες χώρες υπήρξε τεράστιο πλεόνασμα σε συγκεκριμένα τρόφιμα που μέχρι πρότινος πωλούνταν στους χώρους εστίασης.
Στη Γαλλία, το Βέλγιο και τη Βρετανία για παράδειγμα υπήρξαν συστάσεις για μεγαλύτερη κατανάλωση τροφών όπως τυριά, μπριζόλες και πατάτες τηγανητές δεδομένου ότι υπάρχει τεράστιο απόθεμα στην αγορά από το Μάρτιο που έκλεισαν τα εστιατόρια. Οι αρμόδιοι λοιπόν ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να αγοράζουν τους να αγοράζουν και να καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες από συγκεκριμένα προϊόντα που είναι διαθέσιμα σε πολύ μεγάλες ποσότητες.
Στο Βέλγιο, η τηγανητή πατάτα είναι από τα αγαπημένα φαγητά και υπάρχουν δεκάδες μαγαζιά που τις πουλούν. Ειδικότερα, ο Romain Cools, γενικός γραμματέας της βελγικής βιομηχανίας Belgapom, δήλωσε στο CNBC ότι περίπου 750.000 τόνοι πατάτας «κινδυνεύουν» να πεταχτούν εξαιτίας της μείωσης της ζήτησης στον τομέα της κατεψυγμένης πατάτας, ο οποίος αντιπροσωπεύει περίπου το 75% της επεξεργασίας πατάτας του Βελγίου. Κύριο ρόλο στη μείωση της ζήτησης της κατεψυγμένης πατάτας «έπαιξαν» τα κλειστά εστιατόρια. Συνεργαζόμαστε με τα σούπερ μάρκετ για να δούμε αν μπορούμε να ξεκινήσουμε μια εκστρατεία ζητώντας από τους Βέλγους να τρώνε πατάτες, ειδικά κατεψυγμένες, δύο φορές την εβδομάδα κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να αποφύγουμε τη σπατάλη τροφίμων, γιατί κάθε χαμένη πατάτα είναι απώλεια» επισήμανε.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο ακριβές κοπές κρέατος που πωλούνται σε εστιατόρια δεν καταναλώθηκαν με αποτέλεσμα να προκύψει το ίδιο πρόβλημα. Οι Βρετανοί λοιπόν ενθαρρύνονται να καταναλώνουν περισσότερο κρέας μέσω ειδικής προωθητική ενέργειας χρηματοδοτούμενης από το αρμόδιο υπουργείο. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες Quality Meat Scotland (QMS) και Hybu Cig Cymru (HCC) της Ουαλίας πραγματοποιούν εκστρατεία 12 εβδομάδων για να εμπνεύσουν τους καταναλωτές να τρώνε βοδινό κρέας.
Στη Γαλλία σε εξέλιξη είναι η εκστρατεία «Fromagissons» (συνδυασμός των λέξεων fromage και agissons, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «ας δράσουμε για το τυρί») με τους αρμόδιους να ενθαρρύνουν τους Γάλλους να αγοράζουν περισσότερο τυρί καθώς οι πωλήσεις των παραδοσιακών τυριών έπεσαν κατά 60% κατά τη διάρκεια της πανδημίας.