Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία
Με ρυθμούς αδιανόητους μέχρι πριν μερικά χρόνια αναπτύσσεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο όμως σε ένα βαθμό δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην τεράστια ζήτηση.
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα που πραγματοποίησε ο Ελληνικός Συνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, με τη συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz, την Google και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group, η αύξηση στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνονται σε ηλεκτρονικά καταστήματα της χώρας μας καταγράφη αύξηση έως και 134% εβδομαδιαίως, σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι.
Μία εξέλιξη που δείχνει πως η αρχική εκτίμηση που υπήρχε κατά την πρώτη εβδομάδα του lockdown για μικρή υποχώρηση ήταν αποτέλεσμα κυρίως του αρχικού «μουδιάσματος» των καταναλωτών.