Το «διαζύγιο» του Ρέμου με τον Παπαθεοχάρη και η συμφωνία με τον Ηλία Μαροσούλη και την «Ιερά Οδό» - Η αποχώρηση του Οικονομόπουλου που δεν ήθελε την Πάολα μαζί του - Ο μοναχικός δρόμος του Νίκου Βέρτη - Όλες οι νέες συμμαχίες, μεταγραφές και αποχωρήσεις που συνθέτουν το νέο σκηνικό του αθηναϊκού nightlife που μετά τη χειμερία νάρκη της οικονομικής δυσπραγίας δείχνει να ξυπνάει
Ο Γκαίτε έγραψε κάποτε ότι «η νύχτα είναι το άλλο μισό της ζωής και μάλιστα το καλύτερο». Πρόκειται για ένα απόφθεγμα με το οποίο συμφωνούν οπωσδήποτε κάποια εκατομμύρια Ελληνες. Εκφράζει απόλυτα αυτούς που μέχρι την αρχή της κρίσης τιμούσαν δεόντως τους νυχτερινούς ναούς της πρωτεύουσας, όταν οι μεγάλες πίστες αλλά και οι μικρότερες δούλευαν πέντε ή έξι μέρες. Ηταν οι εποχές όπου έβγαινες και είχες πάντα μαζί σου καλού κακού γυαλιά ηλίου, γιατί απλά δεν ήξερες αν θα γύριζες σπίτι σου πριν ή μετά την ανατολή του ήλιου.
«Και διηγώντας τα να κλαις», έλεγε προ ημερών στιβαρός επιχειρηματίας της νυχτερινής διασκέδασης που φέτος έκλεισε δύο μεγάλα ονόματα στον χώρο του, όμως το κέντρο του, όπως και όλα, λειτουργεί μόνο δύο ημέρες, Παρασκευή και Σάββατο. Παρά τη δεδομένη κατάσταση των τελευταίων χρόνων, κάτι δείχνει να κινείται εσχάτως στον ταλαίπωρο αυτό χώρο, με σημαντικούς παίκτες να αποχωρούν, νέες συμφωνίες να κυριαρχούν, ενώ δεν λείπουν και οι ηχηρές μεταγραφές.
Η πιο δυνατή ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες και αφορούσε τον Αντώνη Ρέμο, ο οποίος μετά από πολλά χρόνια άφησε κοινή συναινέσει τον όμιλο Παπαθεοχάρη. Εκεί όπου το όνομά του γιγαντώθηκε χάρη στο ταλέντο του, αλλά και στην αμέριστη στήριξη του Γιάννη Παπαθεοχάρη και του γιου του Διογένη, οι οποίοι ήταν πάντα δίπλα του.
Ο χώρος θα ανανεωθεί ριζικά – για την ακρίβεια, θα γκρεμιστεί όλο το εσωτερικό και θα φτιαχτεί από την αρχή, ενώ παραμένει άγνωστο αν ο Ρέμος θα παίξει μπάλα μόνος του ή θα έχει και κάποιο άλλο όνομα δίπλα του.
Αποχώρηση και αιχμές
Μία ημέρα προτού ανακοινωθεί η συνεργασία του «Αντόνιο» με τον όμιλο Μαροσούλη, έσκασε η αποχώρηση-βόμβα του Νίκου Οικονομόπουλου από το «Κέντρο Αθηνών» του Γιάννη Τσακουμάκου, μετά από πολύχρονη συνεργασία.
Βόμβα ήταν για τους αμύητους, αφού στους κύκλους της αθηναϊκής νύχτας ήταν γνωστό εδώ και μήνες ότι ο ερμηνευτής και ο επιχειρηματίας μάλλον δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις…
Εν αντιθέσει με πέρυσι, όταν ο Οικονομόπουλος έδωσε το «παρών» μαζί με την τότε σύντροφό του Ευαγγελία Αραβανή στην κοπή της πίτας που είχε γίνει σε καφέ που διατηρεί ο επιχειρηματίας, φέτος είναι ζήτημα αν αντάλλαξαν καν ευχές για τις γιορτές.
Η ρήξη φαίνεται ότι άρχισε όταν ο Τσακουμάκος πρότεινε στον Οικονομόπουλο να έχει παρτενέρ του τη σεζόν που διανύουμε την Πάολα και ο πρώτος απέρριψε την πρόταση. Σύμφωνα με το περιβάλλον του επιχειρηματία, ο τραγουδιστής επέμεινε να είναι αυτός και μόνο το πρώτο βιολί, έχοντας δίπλα του τη Ζόζεφιν και τον Αναστάσιο Ράμμο, που ήταν και πέρυσι μαζί του. Μετά τις πρώτες δύο εβδομάδες το μαγαζί δεν πήγαινε, δεν τράβαγε, όπως λένε οι γνώστες του χώρου, και αμέσως μετά τις γιορτές η κατάσταση έγινε ακόμη πιο δύσκολη.
Ουσιαστικά, σύμφωνα με όσα διέρρευσαν, η σχέση των δύο ανδρών ήταν πλέον δύσκολη σε όλα τα επίπεδα και η τελευταία τους συνάντηση έγινε λίγες ημέρες πριν από την ανακοίνωση-αποχώρηση του Οικονομόπουλου στο μαγαζί. Το κλίμα δεν ήταν καλό σε αυτό το τελευταίο τετ α τετ και χρυσή τομή δεν βρέθηκε, αφού καθένας πίστευε πως έχει δίκιο. Η αλήθεια, πάντως, συνήθως βρίσκεται κάπου στη μέση.
Πλέον ο Οικονομόπουλος βρίσκεται σε αναζήτηση νέας επαγγελματικής στέγης και οι τελευταίες πληροφορίες τον θέλουν να κλείνει με τον επιχειρηματία Κώστα Μπερτάκη. Μένει να φανεί αν θα συνεχίσει να επιμένει να εμφανίζεται χωρίς άλλο μεγάλο όνομα δίπλα του στη νέα του επαγγελματική στέγη, όπου θα πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να τη γεμίζει μόνος του.
Αν όμως, ο μη γένοιτο, συμβεί το αντίθετο, θα προκληθούν προβλήματα…
Την ίδια στιγμή στο άλλο νυχτερινό κέντρο συμφερόντων Τσακουμάκου συνέπραξαν ο Σάκης Ρουβάς, ο Στέλιος Ρόκκος και η Ελενα Παπαρίζου, που δέχτηκαν να είναι μαζί σε ένα σχήμα που αποδεικνύεται από τα hitς της φετινής σεζόν.
Η απουσία, ο Βέρτης και το θέατρο
Αν κάτι συζητήθηκε πολύ φέτος στην αθηναϊκή νύχτα, αυτό ήταν η απόφαση του Αντώνη Ρέμου να τραγουδήσει μόνο στη Θεσσαλονίκη από την αρχή της σεζόν και να μη συνεχίσει στην Αθήνα.
Προτίμησε να απέχει αφήνοντας ένα κενό που δεν καλύφθηκε, παρότι υπάρχουν αξιόλογα και δυνατά σχήματα με δύο και τρία ονόματα.
Ο μόνος που βαδίζει έναν απόλυτα μοναχικό δρόμο είναι ο Νίκος Βέρτης, που εκτός από τραγουδιστής αποδεικνύεται και πολύ καλός επιχειρηματίας.
Εμφανίζεται σε έναν χώρο όπου είναι συνιδιοκτήτης μαζί με τον Τάκη Γιγουρτάκη και τον Παναγιώτη Βασιλειάδη, ο οποίος είναι μακράν ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στη νυχτερινή Αθήνα.
Δεν είναι μόνο ο τέλειος ήχος και ότι τον βλέπεις όσο μακριά και αν κάθεσαι, αλλά η γενικότερη φιλοσοφία του Βέρτη για τη διασκέδαση στο «YTON».
Φέτος στο μαγαζί του δημιουργήθηκαν σουίτες -πρώτος διδάξας βέβαια ήταν ο Γιάννης Παπαθεοχάρης στο «Αθηνών Αρένα» που μάλλον θα γίνει ξενοδοχείο, σύμφωνα με πληροφορίες- αλλά και εστιατόριο με sushi, ενώ μέρος της πίστας περιστρέφεται ώστε τα πρώτα τραπέζια να είναι περισσότερα και να μην υπάρχουν παράπονα.
Λέγεται μάλιστα ότι ετοιμάζεται να ανοίξει και ένα θέατρο σε έναν πολυχώρο που μόνο σε μπουζούκια δεν παραπέμπει με την αισθητική και το στήσιμό του.
Στην παραλιακή, που κάποτε κράταγε τα σκήπτρα της διασκέδασης, τα πράγματα ζόρισαν πολύ φέτος, αφού το κλασικό «Romeo», που άνοιξε πριν απ’ όλα, πήγε πολύ καλά μόνο μέχρι να αρχίσουν τα δυνατά σχήματα