Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η διαφημιστική καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό της Αθήνας.
Από το πρωί της Δευτέρας οι αφίσες της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» έχουν κατακλύσει δεκάδες συρμούς και σταθμούς του Μετρό, μεταξύ των οποίων και αυτόν του Συντάγματος, και προπαγανδίζουν κατά των αμβλώσεων με το μήνυμα: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».
Μάλιστα στο κάτω μέρος των αφισών αναφέρεται: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».
Στο κίνημα, όπως αυτοαποκαλείται, «Αφήστε με να ζήσω!», συμμετέχουν, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο επίσημο site του «19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών» ενώ υποστηρικτής είναι η «Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος» (ΑΣΠΕ) Ως σκοπός του αναφέρεται «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».
Τα σωματεία που συμμετέχουν στο «Αφήστε με να ζήσω!»:
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος απαντώντας σε μία ερώτηση στο Twitter, έγραψε: «Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο».