Όπως υποστηρίζουν οι μεγάλες, ξενοδοχειακές αλυσίδες οι παροχές που διαθέτει το εκάστοτε ξενοδοχείο στους πελάτες του αποφασίζονται βάσει αποτελεσμάτων συγκεκριμένων ερευνών.
Στις αναμενόμενες, πλέον, παροχές των ξενοδοχείων και των ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων συγκαταλέγονται και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας όπως είναι το αφρόλουτρο, το σαμπουάν και η κρέμα σώματος.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λόγο σε αυτά δεν συμπεριλαμβάνεται και η οδοντόκρεμα; Όπως υποστηρίζουν οι μεγάλες, ξενοδοχειακές αλυσίδες οι παροχές που διαθέτει το εκάστοτε ξενοδοχείο στους πελάτες του αποφασίζονται βάσει αποτελεσμάτων συγκεκριμένων ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί για τη ζήτηση που υπάρχει από τους επισκέπτες των ξενοδοχείων.
Δηλαδή, τα ξενοδοχεία δεν προσφέρουν οδοντόκρεμα στους επισκέπτες τους γιατί, πολύ απλά, οι τελευταίοι δεν την αναζητούν…
Η λογική των ξενοδοχείων ακολουθεί μεν τα αιτήματα των πελατών, εφόσον αυτά πρώτα εξετασθούν και δεν θεωρηθούν παράλογα, αλλά βασίζεται και στην φιλοσοφία του «προσφέρω στους πελάτες μου ό,τι και οι ανταγωνιστές μου».
Εφόσον οι ανταγωνιστές δεν προσφέρουν οδοντόκρεμα, γιατί να προβεί κάποιος σε εξτρά έξοδο, το οποίο, μάλιστα, δεν θα του επιφέρει και κάποιο συν;
Τέλος, η οδοντόκρεμα δεν αποτελεί βασικό κριτήριο για τους αξιολογητές των ξενοδοχείων, οπότε δεν συγκαταλέγεται στις άμεσες παροχές που πρέπει να διαθέτει κάποιο ξενοδοχείο προς τους πελάτες του.