«Επιτέλους μαζί, για να είμαστε και πάλι αντίπαλοι»

«Επιτέλους μαζί, για να είμαστε και πάλι αντίπαλοι»

«Επιτέλους μαζί, για να είμαστε και πάλι αντίπαλοι» το μήνυμα της Heineken, ως «Επίσημος Beer Partner» του UEFA EURO 2020™

H Heineken® είναι για πρώτη φορά ο επίσημος χορηγός μπίρας του UEFA EURO 2020™, της μεγαλύτερης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης του φετινού καλοκαιριού που διεξάγεται σε 11 διαφορετικές ευρωπαϊκές πόλεις και το γιορτάζει με τη νέα της καμπάνια «Επιτέλους μαζί, για να είμαστε και πάλι αντίπαλοι».

Με περιορισμένη αθλητική δράση, η «δίψα» του κοινού για την ενέργεια και την αδρεναλίνη που προσφέρει το ποδόσφαιρο είναι μεγαλύτερη από ποτέ, ενώ η ανάγκη των φιλάθλων να περάσουν όμορφες στιγμές παρακολουθώντας το αγαπημένο τους άθλημα αναμφισβήτητη.

Στη νέα της καμπάνια, η Heineken® γιορτάζει το ποδόσφαιρο, μας φέρνει όλους ξανά κοντά και αναζωπυρώνει το αίσθημα του συναγωνισμού και της ευγενούς άμιλλας. Οι μίνι-ταινίες της καμπάνιας παρουσιάζουν φιλάθλους αντίπαλων εθνικών ομάδων σε φιλικά «πειράγματα», στον πυρετό των μεγάλων ντέρμπι του UEFA EURO 2020™. Τα «πειράγματα» επιλύονται φυσικά με μια γουλιά από μια δροσιστική Heineken! Παράλληλα, η υπεύθυνη κατανάλωση παραμένει πάντα στο επίκεντρο, καθώς η Heineken® 0.0 αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του τουρνουά σε όλη την Ευρώπη.

Η χορηγία της Heineken® με το UEFA EURO 2020™ σηματοδοτεί την παρουσία της Heineken® και της Heineken® 0.0 ως συνεργάτες στην κορυφαία διοργάνωση και περιλαμβάνει αποκλειστικά δικαιώματα διάθεσης μπίρας σε γήπεδα, προνομιακή προβολή σε αγωνιστικούς χώρους, ψηφιακά δικαιώματα, προβολές αγώνων και δωρεές εισιτηρίων. Παράλληλα η εταιρεία έχει ενεργοποιήσει παγκόσμιες τηλεοπτικές και ψηφιακές καμπάνιες.

Τέλος, στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Heineken® θα απονείμει επίσης το βραβείο «Heineken Star of the Match» στο τέλος όλων των 51 αγώνων του τουρνουά.

Το UEFA EURO 2020™ πραγματοποιείται ήδη από τις 11 Ιουνίου μέχρι και τον μεγάλο τελικό τις 11 Ιουλίου. Για πρώτη φορά το πρωτάθλημα διοργανώνεται ταυτόχρονα σε 11 Ευρωπαϊκές πόλεις: Άμστερνταμ, Μπακού, Σεβίλλη, Βουκουρέστι, Βουδαπέστη, Κοπεγχάγη, Γλασκόβη, Λονδίνο, Μόναχο, Ρώμη και Αγία Πετρούπολη.

Απολαύστε την ποδοσφαιρική δράση του UEFA EURO 2020™ υπεύθυνα, μαζί με μια Heineken®!

#EnjoyTheRivalry #Heineken #Euro2020

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με:
Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Νατάσσα Λαγού, τηλ.: 210 5384415, e-mail: [email protected]
Ogilvy PR, Αδαμαντία Στούπα, τηλ: 210 6660000, e-mail: [email protected]

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 55 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Amstel Free

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Lemon, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, ΑΛΦΑ Χωρίς, Fischer, ΒΙΟΣ 5, ΜΑΜΟΣ (με παραχώρηση άδειας χρήσης σήματος από την οικογένεια Μάμος) και Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, όπως και τις δύο μάρκες μηλίτη ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ και Strongbow στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, με ελληνικές πρώτες ύλες. Παράλληλα, στο χαρτοφυλάκιό της ανήκει και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ, ενώ εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Affligem, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Chimay. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

Από το 2008 πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία, δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2015 για την ποιότητα των προϊόντων, FSSC 22000: Version 4.1 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001:2015 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.

Επίσης, είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 καθώς και πολυάριθμες βραβεύσεις για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και το περιβάλλον. Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ