Χωρίς κατηγορία
Οι άνθρωποι στο τμήμα marketing της ΙΚΕΑ αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν την έκρηξη του Κριστιάνο Ρονάλντο κατά της Coca Cola.
O Κριστιάνο Ρονάλντο μπορεί να μεγαλουργεί στους αγώνες που δίνει η Πορτογαλία, για το Euro 2020, όμως μόνο για αυτό δεν βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής.
Ο 36χρονος επιθετικός αποτελεί θέμα συζήτησης για την κίνηση του στην συνέντευξη τύπου, να απομακρύνει δύο μπουκάλια Coca Cola που βρίσκονταν μπροστά του και να συστήσει στους παρευρισκόμενους – και μη – να πίνουν νερό.
Κάπως έτσι, λοιπόν, η γνωστή εταιρεία επίπλων, ΙΚΕΑ, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την περίσταση και να λανσάρει το δικό της μπουκαλάκι νερό – πολλαπλών χρήσεων – το οποίο θα πωλείται στην τιμή των δύο δολαρίων.
Όπως ήταν λογικό, οι χρήστες που ακολουθούσαν την σελίδα της εταιρείας, στο Instagram, αποθέωσαν την ομάδα μάρκετινγκ.
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από