Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το μοιραίο ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν ερευνητές, έλειπε ένα εξάρτημα που θα μπορούσε να προειδοποιήσει τον πιλότο πως πλησίαζε στον λόφο όπου προσέκρουσε
Τις αιτίες της συντριβής του ελικοπτέρου που μετέφερε τον Κόμπι Μπράιαντ, τη 13χρονη κόρη του Τζιάννα και άλλους επτά ανθρώπους εξακολουθούν να αναζητούν οι αρχές του Λος Άντζελες.
Το ελικόπτερο τύπου Sikorsky S-17 συνετρίβη σε συνθήκες ομίχλης σε λοφώδες έδαφος, λίγο έξω από το Καλαμπάσας της Καλιφόρνια, περίπου 65 χιλιόμετρα βορδειοδυτικά του κεντρικού Λος Άντζελες, προκαλώντας φωτιά και οδηγώντας στο θάνατο και τους εννιά επιβαίνοντες.
Προς το παρόν, οι άσχημες καιρικές συνθήκες εμφανίζονται ως το πιο πιθανό σενάριο συντριβής. Η ομίχλη στην περιοχή ήταν τόσο έντονη που όλα τα ελικόπτερα του Αστυνομικού Τμήματος του Λος Άντζελες παρέμειναν καθηλωμένα στο έδαφος την Κυριακή το πρωί.
Νέες αποκαλύψεις
Ωστόσο νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το μοιραίο ελικόπτερο. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα ανακοίνωσαν ερευνητές, από το ελικόπτερο έλειπε ένα εξάρτημα που θα μπορούσε να προειδοποιήσει τον πιλότο πως πλησίαζε στον λόφο όπου προσέκρουσε.
Όπως ειπώθηκε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, από ερευνητές αμερικανικού οργανισμού ασφαλείας σε ό,τι αφορά τις μεταφορές, το μοιραίο Sikorski βρισκόταν στα 2.300 πόδια όταν χάθηκε η επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου, ενώ έπεφτε 2.000 πόδια το λεπτό τη στιγμή της σύγκρουσης. «Αυτή είναι μια αρκετά απότομη κάθοδος με μεγάλη ταχύτητα» δήλωσε η επικεφαλής της υπηρεσίας, Τζένιφερ
Χόμεντι.
Στο σημείο αυτό, όπως μεταδίδει το Associated Press, πρόσθεσε ότι η υπηρεσία της είχε συστήσει στην ομοσπονδιακή διοίκηση των αμερικανικών αερογραμμών πριν από 16 χρόνια να ζητήσει από όλα τα ελικόπτερα που μεταφέρουν έξι ή περισσότερους επιβάτες να είναι εξοπλισμένα με «σύστημα ενημέρωσης και προειδοποίησης εδάφους», προσθέτοντας ότι η αρμόδια ομοσπονδιακή διοίκηση «παρέλειψε να ενεργήσει» σχετικά.
Θα απέφευγε τη σύγκρουση;
Οι αξιωματούχοι της ομοσπονδιακής διοίκησης όμως φέρεται να αμφισβήτησαν την αξία αυτής της τεχνολογίας στα ελικόπτερα, τα οποία συνηθίζουν να πετάνε κοντά σε κτίρια και στο έδαφος, σημειώνοντας ότι ενδέχεται να προκαλέσει εσφαλμένους συναγερμούς αποσπώντας την προσοχή των πιλότων.
Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε η επικεφαλής των ερευνών, δεν είναι ξεκάθαρο αν ο μηχανισμός αυτός θα βοηθούσε τον πιλότο του Μπράιαντ σε περίπτωση που είχε αποπροσανατολιστεί λόγω της ομίχλης.