Τα προβλήματα παρουσιάστηκαν αρχικά σε εκδοτήρια της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και στα εκδοτήρια των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.
«Θερμοπληξία» έπαθε ένας μέρος των εκδοτηρίων του ΟΑΣΑ από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν στην Ελλάδα τα προηγούμενα 24ωρα.
Μερίδα των ΑΜΕΚ σταμάτησε να λειτουργεί από την περασμένη εβδομάδα αφήνοντας τους επιβάτες χωρίς τη δυνατότητα έκδοσης νέων εισιτηρίων.
Το πρόβλημα, σύμφωνα με την Καθημερινή, εμφανίστηκε στην διαδικασία έκδοσης νέων εισιτήριων, καθώς τα μηχανήματα «κολλούσαν» κατά τη διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων. Αντιθέτως, για την περίπτωση της ανανέωσης καρτών λειτουργούσαν κανονικά.
Η πιθανότερη εκδοχή είναι αυτό να οφείλεται στο χαρτί με το οποίο είναι εφοδιασμένα τα μηχανήματα και συγκεκριμένα στην πλαστικοποιημένη επίστρωση που καλύπτει το χαρτί, το οποίο ο ΟΑΣΑ προμηθεύεται από τη φινλανδική εταιρεία.
Οπως αναφέρει το ρεπορτάζ, τα προβλήματα παρουσιάστηκαν αρχικά σε εκδοτήρια της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και στα εκδοτήρια των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.
Κύκλοι των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι Φινλανδοί ίσως να μην «αντέχει» τις θερμοκρασίες του ελληνικού καλοκαιριού.
Από τον ΟΑΣΑ περιμένουν την τεχνική έκθεση του αναδόχου του έργου για το πρόβλημα ενώ ο οργανισμός αναμένεται να ορίσει και δικό του ανεξάρτητο πραγματογνώμονα.