Εκλογές 2019: Tα σποτ, οι γκάφες, τα troll και η μάχη στο δρόμο προς την κάλπη (vids)

Εκλογές 2019: Tα σποτ, οι γκάφες, τα troll και η μάχη στο δρόμο προς την κάλπη (vids)

Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για τις Εκλογές 2019 και οι επικοινωνιακές ομάδες αποφάσισαν να μεταφέρουν το κλίμα που επικρατεί στην Βουλή στα προεκλογικά σποτάκια του κάθε κόμματος.

Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για τις  Εκλογές 2019 και οι επικοινωνιακές ομάδες αποφάσισαν να μεταφέρουν το κλίμα που επικρατεί στην Βουλή στα προεκλογικά σποτάκια του κάθε κόμματος.

 Κάνοντας επίκληση στο συναίσθημα και παρουσιάζοντας τις γκάφες των αντιπάλων τους, τα κόμματα των Ευρωεκλογών άλλοτε περνούν στην αντεπίθεση και άλλοτε παρουσιάζουν τις θέσεις και τις προτάσεις τους.

Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως δεν έλειψαν και οι γκάφες ολκής στα σποτάκια, με πρωταγωνιστή τον ΣΥΡΙΖΑ.

Αναλυτικά τα σποτάκια των κομμάτων (μέχρι στιγμής):

ΣΥΡΙΖΑ

Σποτάκι 1 –Η γκάφα

Κράτησε πιο λίγο απ’ όλα και συζητήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο.

Κι αυτό γιατί το πρώτο σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ παρουσίαζε όλους τους εμβληματικούς ηγέτες της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένου και του Ιωάννη Μεταξά.

Οι γκάφες στο συγκεκριμένο σποτ, το οποίο και κατέβηκε άρον-άρον δεν έχουν τέλος, καθώς σε αυτό εμφανίζεται και ο «γνωστός – άγνωστος» του Μαξιμού, Μανώλης Πετσίτης.

 Σποτάκι 2- Η «Πατρίδα»

Στο δεύτερο σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ η επικοινωνιακή ομάδα του κόμματος αποφάσισε να αφήσει στην άκρη του ηγέτες, αφού δεν το έχει, και να επικεντρωθεί μόνο στον Αλέξη Τσίπρα.

Παρουσιάζοντας τι σημαίνει η λέξη «πατρίδα» για τον πρωθυπουργό , το συγκεκριμένο σποτ έχει πάρει άριστα στο μοντάζ (μιας και παρουσιάζονται όλες οι φορές που ο Τσίπρας μίλησε για την πατρίδα) αλλά χωλαίνει λίγο στο κομμάτι της παρουσίαση των θέσεων του κόμματος.

Σποτ 3- Ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Και από εκεί που το κεντρικό πρόσωπο ήταν ο Αλέξης Τσίπρας, ξαφνικά στο σποτάκι Νο.3 την θέση του πήρε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Το συγκεκριμένο προεκλογικό βίντεο επικεντρώνεται σε δύο πράγματα: στην επταήμερη εργασία και τον 13ο μισθό, παραθέτοντας μερικά αποσπάσματα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη που θα έλεγε κανείς πως «βολεύουν» τον ΣΥΡΙΖΑ.

Βέβαια το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν δίστασε να απαντήσει με  χιουμοριστική διάθεση στους εμπνευστές του βίντεο και στο ίδιο το κόμμα.

«Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το ΣΥΡΙΖΑ για τα προεκλογικά του σποτ. Μετά την γκάφα με τον Μεταξά και τον Πετσίτη, στο νέο του προβάλει τις προτάσεις μας.Πράγματι, η ΝΔ θέλει οι νέοι μας να έχουν καλές δουλειές και να μην εξαρτώνται από επιδόματα, δεν θεωρεί 13η σύνταξη το προεκλογικό επίδομα Τσίπρα και θεωρεί ότι οι επιχειρήσεις αντί να εξοντώνονται με φόρους, πρέπει να δημιουργήσουν νέο πλούτο και να τον μοιράζονται δίκαια με τους εργαζομένους τους».

Νέα Δημοκρατία

Σποτ 1-2: Ο Σίμος, η Μαρίνα, ο Γιώργος και ο Ανέστης

Η Νέα Δημοκρατία από την άλλη επέλεξε μία προσωποκεντρική προσέγγιση στα δύο από τα τρία σποτάκια εν όψει Εκλογών 2019.

Εκφράζοντας τα αιτήματα της κοινωνίας μέσα από τις προσωπικές ιστορίες του Σίμου, της Μαρίνας, του Γιώργου, του Ανέστη και άλλων, η Νέα Δημοκρατία παρουσιάζει έτσι τις κεντρικές της ιδέες με το «αξίζουμε μια καλύτερη Ελλάδα».

Σποτ 3: «Ως εδώ»

Πάντως το σποτ της Νέας Δημοκρατίας  που έχει παίξει περισσότερο απ΄όλα είναι το τρίτο.

Σε αυτό βλέπουμε έναν τηλεθεατή να μην μπορεί άλλο με τις υποσχέσεις του Αλέξη Τσίπρα και να πατάει το κουμπί της τηλεόρασης, λέγοντας «Ως εδώ».

ΚΙΝΑΛ

Σποτ 1- «Αδιέξοδο»

Στο ομολογουμένως  πρωτότυπο σποτάκι των ΚΙΝΑΛ πρωταγωνιστής ένας οδηγός- οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ.

Οδηγώντας ενώ παίζει το Bella Ciao στο ραδιόφωνο, ο οδηγός αποφασίζει να  ακολουθήσει τις οδηγίες του GPS που του λέει να στρίψει ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Ωστόσο ο οδηγός κόβει το τιμόνι όλο δεξιά, ενώ την ίδια ώρα το τραγούδι εναλλάσσεται στην Dolce Vita.

Εν τέλει ο άνδρας φτάνει σε αδιέξοδο  και συγκεκριμένα μπροστά σε ένα πολυτελές αυτοκίνητο με σημαιάκια του Κώστα Καραμανλή και της Ανγκελα Μέρκελ.

Το σύνθημα του ΚΙΝΑΛ είναι: «Όχι άλλο δεξιά το τιμόνι» και καλεί τους πολίτες να στείλουν μήνυμα: «Κίνημα Αλλαγής, τώρα».

Σποτάκι 2: «Κομμένη η πλάκα»

Στο δεύτερο σποτ του το ΚΙΝΑΛ επικεντρώνεται στον Κυριάκο Μητσοτάκη και στον Αλέξη Τσίπρα.

Δείχνοντας στιγμιότυπα από την μάχη των δύο στη και ονομάζοντάς την «κοκορομαχία», το ΚΙΝΑΛ καλεί τους πολίτες να τους «γυρίσουν την πλάτη» και να στείλουν μήνυμα λέγοντας «κομμένη η πλάκα».

ΚΚΕ: Περνάμε απέναντι

Από την άλλη το ΚΚΕ με κεντρικό  σύνθημα «περνάμε απέναντι» καλεί μέσα από το σποτ του τους πολίτες να μην συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο και να αφήσουν πίσω τα ψεύτικα διλήμματα και τις κάλπικες διαφορές, ψηφίζοντας ΚΚΕ.

Το Ποτάμι

Σποτ 1:  Αλήθειες μόνο»

Με το σύνθημα «Αλήθειες μόνο!» και «Το Ποτάμι»παρουσιάζει το νέο του σποτ, το πρώτο με τον Σταύρο Θεοδωράκη.

«Για εμάς το συμφέρον της πατρίδας είναι πάνω απ’ το κομματικό συμφέρον και τις πολιτικές καριέρες», τονίζει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του Ποταμιού και καταλήγει λέγοντας:

«Στις ευρωεκλογές έχεις λόγο να μας ψηφίσεις!»

Σποτ 2: Ελα bro 

Ένα πρωτότυπο και εναλλακτικό σποτ σκέφτηκε το Ποτάμι για τις Εκλογές 2019.
Με τίτλο «Δες το σοβαρά. Παρ’ το προσωπικά», στο βίντεο εμφανίζεται ένας άνδρας με κουκούλα που ραπάρει, παρακινώντας κυρίως τους νέους να μην βλέπουν το θέμα των εκλογών παθητικά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ