Forthnet: Αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 11,4% το α’ εξάμηνο

Forthnet: Αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 11,4% το α’ εξάμηνο

Θετικά αποτελέσματα παρά την υπερφορολόγηση που πλήττει τις αγορές συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεφωνίας

Βελτίωση του EBIDTA κατά 11,4%, στα 17,9 εκατ. ευρώ, πέτυχε η Forthnet στο πρώτο 6μηνο του 2018, παρά την υπερφορολόγηση που πλήττει τις αγορές συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεφωνίας. Τα έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 144,4 εκατ. ευρώ καταγράφοντας μικρή πτώση κατά 3,3% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης η διοίκηση της εισηγμένης πήρε μια σειρά αποφάσεων με στόχο αφενός την ενίσχυση των εσόδων από νέες αγορές και δραστηριότητες και αφετέρου την αναδιάρθρωση του κοστολογικού μοντέλου της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα η Forthnet ενίσχυσε τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες κατά 4,6%, καθώς αξιοποιώντας τις εκτεταμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές της και την υψηλή τεχνογνωσία του στελεχιακού της δυναμικού πέτυχε πρόσφατα σημαντικές συνεργασίες για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με κορυφαίες εταιρείες όπως: Ελληνικά Πετρέλαια ΕΛΠΕ, ΦΑΓΕ, Εταιρεία Διαχείρισης Αερίου και Pet City. Παράλληλα, σημείωσε βελτίωση των εσόδων από τη διαφήμιση κατά 6,1% ως αποτέλεσμα του διαρκώς αναβαθμιζόμενου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova.

Η διοίκηση της εταιρείας επισημαίνει πως ταυτόχρονα αποβλέποντας στην πλήρη κάλυψη του συνόλου των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού, η Forthnet λάνσαρε τον Ιούνιο του 2018 την υπηρεσία Nova Energy προσφέροντας στους συνδρομητές της μια ενιαία ολοκληρωμένη εμπειρία υπηρεσιών κάτω από το ιδιαίτερα ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand Nova.

Η εταιρεία, όπως τονίζουν στην Κάντζα, «κατάφερε και πέτυχε μείωση των δαπανών για το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου κατά περίπου 25% με την πρωτοβουλία της να προχωρήσει στον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League και να προχωρήσει στην σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με τις πλέον δημοφιλείς ομάδες. Η κίνηση της Forthnet για τον τερματισμό της ΣΚΔ θα αρχίσει να αποφέρει καρπούς στα οικονομικά της μεγέθη το επόμενο διάστημα, καθώς οι διμερείς συμβάσεις με τις 9 ΠΑΕ ισχύουν από την αγωνιστική περίοδο 2018-2019. Την ίδια στιγμή εξασφάλισε για τους συνδρομητές της όχι μόνο το τηλεοπτικό περιεχόμενο που τους πρόσφερε και την προηγούμενη σεζόν, αλλά επιπλέον και το ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, που μέχρι την προηγούμενη σαιζόν μεταδιδόταν από την ανταγωνιστική συνδρομητική πλατφόρμα».

Την ίδια στιγμή, «η στρατηγική απόφαση της Forthnet για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Με αυτές τις συμφωνίες, επιβεβαιώνεται η υψηλή εμπορική αξία του περιεχομένου που διαθέτει η Nova και παράλληλα ενισχύονται τα έσοδα από μια νέα εμπορική δραστηριότητα (content wholesale)».

Η εταιρεία στο Α’ εξάμηνο του 2018 «ενίσχυσε τόσο το αθλητικό όσο και το κινηματογραφικό περιεχόμενο που προσφέρει στους συνδρομητές της προχωρώντας σε νέες συμφωνίες (π.χ. ιταλικό πρωτάθλημα, όλες οι γαλλικές διοργανώσεις ποδοσφαίρου, EuroCup στο μπάσκετ) ή ανανεώσεις (MGM, 21st Century Fox, Discovery Communications για τη μετάδοση των καναλιών Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Showcase HD και των Eurosport1, Eurosport1 HD και Eurosport2)».

Παράλληλα, η Forthnet προχώρησε στην πώληση του ποσοστού 99,31% που κατείχε στην θυγατρική της εταιρεία FORTHcrs. Η πώληση της FORTHcrs «είναι μέρος του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Forthnet και εντάσσεται στην στρατηγική ενίσχυσης των κυρίων τομέων στους οποίους διαθέτει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης και συνδυασμένων υπηρεσιών (Pay-TV/3Play), ενώ αναμένεται να συμβάλει στις πρωτοβουλίες της εταιρείας για τη βελτίωση της ρευστότητάς της».

Πάνος Παπαδόπουλος: Μειώσαμε σημαντικά τις δαπάνες

«Παρά τη συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και την υπερφορολόγηση στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, πετύχαμε να βελτιώσουμε το EBITDA του εξαμήνου κατά 11,4%, εφαρμόζοντας πρόγραμμα λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Εταιρείας», τονίζει ο CEO της εταιρείας.

Με τον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης της Super League από την πλευρά μας και την σύναψη διμερών εμπορικών συμφωνιών με 9 ποδοσφαιρικές ομάδες – μεταξύ των οποίων τις εμπορικότερες και πλέον ανταγωνιστικές – πετύχαμε σημαντική μείωση των σχετικών δαπανών αρχής γενομένης από την αγωνιστική σαιζόν 2018-2019, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στους συνδρομητές μας πρόσβαση και στο Ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

H στρατηγική μας απόφαση για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού μας περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς.

Τέλος, με την συνεχή αναβάθμιση των OTT υπηρεσιών μας (Nova GO και Nova On Demand) βελτιώνουμε καθημερινά την συνολική εμπειρία των συνδρομητών μας, ενώ λανσάραμε τις υπηρεσίες Nova Energy στο πλαίσιο του διαρκούς στόχου μας για ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των ελληνικών νοικοκυριών».

Τα λειτουργικά αποτελέσματα

Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play

Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στις 280 χιλιάδες. Το μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet διαμορφώθηκε στο 41,6%.

Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

Στο 1ο εξάμηνο του 2018 οι ενεργοί συνδρομητές LLU ήταν 542 χιλιάδες.

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

Στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2018, η συνδρομητική βάση Pay TV έκλεισε στους 463 χιλιάδες συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Τα οικονομικά αποτελέσματα

Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το 1ο εξάμηνο του 2018, ανήλθαν στα €144,4 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2017. Το έσοδο από διαφήμιση είναι βελτιωμένο κατά 6,1% ως αποτέλεσμα του διαρκώς αναβαθμιζόμενου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova. Αντίστοιχα, αυξημένα παρουσιάζονται και τα έσοδα από τους εταιρικούς πελάτες κατά 4,6%.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ