ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ, ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ και Νέα Αριστερά εξέδωσαν ανακοινώσεις για τον θάνατο της σπουδαίας ηθοποιού Άννας Παναγιωτοπούλου
Συλλυπητήριες ανακοινώσεις για την απώλεια της Άννας Παναγιωτοπούλου εξέδωσαν πολιτικά κόμματα, λέγοντας το δικό τους στερνό αντίο στη σπουδαία ηθοποιό.
Σε δήλωση που πραγματοποίησε η βουλεύτρια Χαλκιδικής και τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Κυριακή Μάλαμα τόνισε πως η εκλιπούσα «υπήρξε μια αγαπητή ηθοποιός, με μεγάλες επιτυχίες και πλατιά αναγνωρισιμότητα».
«Η Άννα Παναγιωτοπούλου υπήρξε μια αγαπητή ηθοποιός, με μεγάλες επιτυχίες και πλατιά αναγνωρισιμότητα. Υπηρέτησε την υποκριτική τέχνη και το θέατρο γράφοντας κι ερμηνεύοντας χαρακτηριστικούς ρόλους σε κωμωδίες, επιθεωρήσεις και ποιοτικές τηλεοπτικές σειρές. Επιτυχίες με τις οποίες «μπαίνουμε στα σπίτια απρόσκλητοι», όπως χαρακτηριστικά έλεγε. Η απώλειά της μας θλίβει όλους. Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της», ανέφερε χαρακτηριστικά η Κυριακή Μάλαμα.
ΠΑΣΟΚ: Σεμνή, αφοσιωμένη και ταλαντούχα ηθοποιός η Άννα Παναγιωτοπούλου
Παράλληλα ο τομέας Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και η υπεύθυνη ΚΤΕ Πολιτισμού και βουλεύτρια Λακωνίας Νάγια Γρηγοράκου αποχαιρετούν εξέδωσαν συλλυπητήρια ανακοίνωση για την Άννα Παναγιωτοπούλου.
Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η Άννα Παναγιωτοπούλου ήταν «μια σεμνή, αφοσιωμένη, ταλαντούχα ηθοποιός που κατάφερνε μέσα από τον κάθε ρόλο να κεντρίζει το ενδιαφέρον και να αποσπά τις καλύτερες κριτικές».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του τομέα Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ:
«Από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με αυτό. Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη και αργότερα υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο.
Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε την καριέρα της με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο.
Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στην κρατική και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση. Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας, θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομότιτλη διασκευή του μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά τη σεζόν 1986-87.
«Η αναγνωρισιμότητα με τρελαίνει. Μ’ αρέσει που αρέσω στον κόσμο, αυτή είναι η δουλειά μου, αλλά συγχρόνως με κάνει και ντρέπομαι. Η τηλεόραση δεν φτιάχνει σταρ, φτιάχνει συγγενείς».
Αυτή ήταν η Άννα Παναγιωτοπούλου. Μια σεμνή, αφοσιωμένη, ταλαντούχα ηθοποιός που κατάφερνε μέσα από τον κάθε ρόλο να κεντρίζει το ενδιαφέρον και να αποσπά τις καλύτερες κριτικές.
Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στους οικείους της».
Νέα Αριστερά: Ευχαριστούμε Άννα για αυτή την ομορφιά που μας χάρισες
Η βουλεύτρια Αχαΐας Σίας Αναγνωστοπούλου της Νέας Αριστεράς τόνισε πως η Άννα Παναγιωτοπούλου «αποτελούσε εγγύηση επιτυχίας».
Όπως ανέφερε η Σία Αναγνωστοπούλου, «η βραχνή φωνή, λίγο χαδιάρικη, λίγο μπλαζέ, τα όμορφα μάτια, όλη η κοψιά της, το εντελώς προσωπικό στιλ της, η μεγάλη γκάμα ρόλων και ειδών στο θέατρο, έκαναν την Άννα Παναγιωτοπούλου ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της σφραγίδας που έβαλαν κάποιοι ηθοποιοί στη Μεταπολίτευση».
Ακολούθως πρόσθεσε ότι «τη μάθαμε από το Ελεύθερο Θέατρο και την Επιθεώρηση, τη λατρέψαμε ως Μαντάμ Σουσού, και μετά θέατρο και τηλεόραση. Η Άννα αποτελούσε εγγύηση επιτυχίας. Ευχαριστούμε Άννα για αυτή την ομορφιά που μας χάρισες».
Επίσης, ανακοίνωση εξέδωσε και το δίκτυο πολιτισμού της Νέας Αριστεράς, όπου αναφέρεται:
«Έφυγε η Άννα Παναγιωτοπούλου σε ηλικία 76 χρόνων. Η σπουδαία ηθοποιός με τη χαρακτηριστική βραχνή φωνή σφράγισε, μαζί με τα άλλα «παιδιά» του Ελεύθερου Θεάτρου, την ανανέωση της επιθεώρησης, όταν μεσούσης της Χούντας ανέβασαν το «Και συ χτενίζεσαι» στο Άλσος Παγκρατίου.
Το προσωπικό της στιλ στην κωμωδία και την επιθεώρηση δημιούργησε σχολή για μια ολόκληρη γενιά ηθοποιών. Ατάκες της από νούμερα, όπως το περίφημο «αλλά… κρατιέμαι», έγιναν σατιρικά σλόγκαν. Η Άννα Παναγιωτοπούλου πρωταγωνίστησε σε μερικές από τις πλέον ποιοτικές δουλειές της τηλεόρασης.
Της χρωστάμε τις ατέλειωτες ώρες γέλιου που μας χάρισε ως «Μαντάμ Σουσού», σαν Όλγα Χαρίτου στις «Τρεις Χάριτες», Χριστίνα στο «Ντόλτσε Βίτα», αλλά και στη μεγάλη οθόνη, στο Safe Sex και το Κλάμα Βγήκε από το παράδεισο. Την ευχαριστούμε για όσα μας χάρισε και την αποχαιρετούμε όπως της αξίζει, με ζωηρό χειροκρότημα».