Επρόκειτο για την αμαξοστοιχία 1535 που εκτελούσε το δρομολόγιο Χαλκίδα – Αθήνα με ώρα αναχώρησης 7:11 το πρωί. Ο προαστιακός θα έπρεπε μετά από 25 λεπτά να είναι στον σταθμό Οινόη αλλά δεν έφτασε ποτέ!
Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά στον σιδηρόδρομο. Όπως αποκάλυψαν «ΤΑ ΝΕΑ», την Παρασκευή συρμός του Προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Χαλκίδα – Αθήνα δεν έδινε σημεία ζωής για 20 λεπτά με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός στον ΟΣΕ!
Ο Σταθμάρχης στην Οινόη όπου θα έφτανε το τρένο, προσπαθούσε να εντοπίσει που βρίσκεται ο συρμός. Όπως αποδείχθηκε τελικά το δρομολόγιο δεν πραγματοποιήθηκε λόγω βλάβης.
Δεν έφτασε ποτέ
Επρόκειτο για την αμαξοστοιχία 1535 που εκτελούσε το δρομολόγιο Χαλκίδα – Αθήνα με ώρα αναχώρησης 7:11 το πρωί. Ο προαστιακός θα έπρεπε μετά από 25 λεπτά να είναι στον σταθμό Οινόη αλλά δεν έφτασε ποτέ!
Ο Σταθμάρχης αντιλαμβάνεται ότι κάτι συμβαίνει. Επικοινωνεί με τoν μηχανοδηγό για να δει τι γίνεται αλλά δεν μπορεί να τον εντοπίσει. Στον ΟΣΕ υπάρχει γενική κινητοποίηση καθώς φοβούνται για τα χειρότερα.
«Ο σταθμάρχης δεν έβρισκε τον μηχανοδηγό»
«Φώναζε ο σταθμάρχης της Οινόης, το καλούσε το τρένο να απαντήσει πού είναι, απάντηση δεν πήρε με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί σύγχυση» δήλωσε μιλώντας στο Star για το περιστατικό ο Πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ Νίκος Τσικαλάκης.
Τι αποκαλύπτει το πόρισμα της Hellenic Train
Το θρίλερ με την αναζήτηση της αμαξοστοιχίας 1535 κορυφώθηκε στην Οινόη, καθώς έφτασε εκεί και το Ιντερσίτι, που παρέμεινε για 18 λεπτά στον σταθμό προκειμένου να επιβιβάσει κόσμο.
Στον Προαστιακό δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, που σημαίνει ότι ο σταθμάρχης στην Οινόη δεν έχει εικόνα για το που βρίσκεται το τρένο. Τα μάτια του είναι ο μηχανοδηγός που όφειλε να ενημερώσει άμεσα για το που βρίσκεται, ή αν καθυστέρησε να ξεκινήσει από την Χαλκίδα λόγω βλάβης όπως και συνέβη.
«Όταν δεν του φωνάξει σημαίνει ότι κάτι άλλο ενδιάμεσο συμβαίνει, κάποια μηχανική βλάβη, Οτιδήποτε μπορεί να συμβεί. Όφειλε ο μηχανοδηγός να ενημερώσει» δήλωσε ακόμη ο κ. Τσικαλάκης στο Star.