Ο Νίκος Ταχιάος δήλωσε πως το υπουργείο Υποδομών θα πραγματοποιήσει μία εξαντλητική έρευνα παράλληλα με αυτή που θα διεξάγει η εισαγγελία.
Το γεγονός ότι η τραγωδία στην Πάτρα σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών κατεδάφισης της γέφυρας επιβεβαίωσε υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος.
Μάλιστα οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν εν μέσω καύσωνα και συνεχίστηκαν και μετά τις 12:00 το μεσημέρι παρότι απαγορευόταν από τις Αρχές.
- Διαβάστε επίσης: «Γλιτώσαμε την τελευταία στιγμή» – Διακοπές-κόλαση για Γερμανούς τουρίστες στη Ρόδο
Ο κ. Ταχιάος εξέφρασε τα συλλυπητήριά του για τον άνθρωπο που έχασε τη ζωή του στο δυστύχημα και εξέφρασε την ελπίδα του να μην υπάρξουν άλλα θύματα καθώς από το δυστύχημα τραυματίστηκαν άλλα οκτώ άτομα.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπογράμμισε πως υπάρχουν αρκετά ερωτήματα όπως αν τηρούνταν όλα τα μέτρα ασφαλείας ή γιατί συνεχίστηκαν οι εργασίες και μετά τις 12:00 και σημείωσε πως «αποκλειστικός υπεύθυνος για τα μέτρα ασφαλείας είναι αυτός, που εκτελεί τις κατασκευαστικές εργασίες
Τέλος ο κ. Ταχιάος δήλωσε πως το υπουργείο Υποδομών θα πραγματοποιήσει μία εξαντλητική έρευνα παράλληλα με αυτή που θα διεξάγει η εισαγγελία.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νίκος Ταχιάος
«Πρόκειται για ένα τραγικό γεγονός, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία και εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στους ανθρώπους, που έχασαν τον οικείο τους και ελπίζω να σταματήσουμε εδώ. Ακόμα, όπως καταλαβαίνετε, είναι ένα γεγονός σε εξέλιξη και δεν μπορώ να πω παραπάνω, δεν ξέρω παραπάνω αν και είμαι στην έδρα της 6ης ΕΜΑΚ. Για να πάμε στο ίδιο το γεγονός της κατάρρευσης της γέφυρας, η γέφυρα κατέρρευσε κατά τη φάση της κατεδάφισης ενώ δεν το περίμεναν αυτό και μάλιστα συμπαρέσυρε και δύο μηχανήματα, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστούν οι χειριστές τους», είπε αρχικά ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
«Υπάρχουν όμως ερωτηματικά, όπως αν στο συγκεκριμένο εργοτάξιο τηρούνταν όλα τα μέτρα ασφαλείας. Αυτό θα διερευνηθεί, θα το διερευνήσει η εισαγγελία και φυσικά μετά να κρίνει ο φυσικός δικαστής, ο οποίος θα προσωποποιήσει και τις ευθύνες γιατί ευθύνες έχουν πάντα και πρόσωπα. Από ‘κει και πέρα, σε ό,τι αφορά το υπουργείο Υποδομών, εμείς θα κάνουμε μία εξαντλητική έρευνα. Η γέφυρα δεν έπεσε μόνη της, γινόταν εργασίες κατεδάφισης και στη φάση της κατεδάφισης έφυγε η γέφυρα ενώ δεν το περίμεναν να γίνει σήμερα αυτό, περίμεναν να γίνει αύριο», προσέθεσε και σημείωσε πως: «Βεβαίως γίνονταν εργασίες. Γίνονταν εργασίες εκείνη την ώρα».
«Αποκλειστικός υπεύθυνος για τα μέτρα ασφαλείας είναι αυτός, που εκτελεί τις κατασκευαστικές εργασίες»
«Επιτρεπόταν μέχρι τις 12 η ώρα η εργασία αλλά και αυτό θα διερευνηθεί από τους επιθεωρητές εργασίας, για ποιο λόγο συνεχιζόταν οι εργασίες μετά τις 12 η ώρα διότι η κατάρρευση έγινε μετά τις 12. Θα διερευνηθεί κι αυτό αλλά το μεγάλο ζήτημα είναι εάν τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας στο εργοτάξιο. Αποκλειστικός υπεύθυνος για τα μέτρα ασφαλείας είναι αυτός, που εκτελεί τις κατασκευαστικές εργασίες», είπε ακόμα.
«Το εργοτάξιο πρέπει να είναι απολύτως περιφραγμένο, να μην υπάρχει η δυνατότητα να παρεισφρήσει κανένας πεζός ή αυτοκίνητο και φυσικά ειδικά όταν ξέρει κανένας ότι υπάρχει μία κοινωνική ομάδα, η οποία θέλει να καρπωθεί τα προϊόντα της κατεδάφισης για να τα πουλήσει για σκραπ. Νομίζω ότι αυτά, που πρέπει να διερευνηθούν και θα διερευνηθούν, η ασφάλεια είναι πάρα πολύ σημαντική για την ηγεσία του υπουργείου υποδομών, δε θα μείνει τίποτα αναπάντητο και φυσικά όπου χρειαστεί να εντατικοποιηθούν τα μέτρα ασφαλείας όπου αλλού γίνονται ανάλογες εργασίες, να εντατικοποιηθούν τα μέτρα αυτό θα γίνει», κατέληξε ο κ. Ταχιάος.