Η αλλαγή στο logo του Twitter εκτόξευσε την αξία του dogecoin

Η αλλαγή στο logo του Twitter εκτόξευσε την αξία του dogecoin

Η αντικατάσταση του μπλε πουλιού στο Twitter έφερε αύξηση του κρυπτονομίσματος dogecoin κατά άνω του 20%.

Ο Έλον Μασκ αντικατέστησε χθες το βράδυ το μπλε πουλί στο λογότυπο του Twitter με το Shiba Inu, το εικονικό λογότυπο του κρυπτονομίσματος, Dogecoin και προκάλεσε –εκτός από έκπληξη των χρηστών- αύξηση άνω του 20% στο κρυπτονόμισμα.

Ειδικότερα, λίγες ώρες μετά την αλλαγή logo στο Twitter, η αξία του dogecoin αυξήθηκε από 0,08 δολάριο σε άνω του 0,10 δολάριο.

Ο Έλον Μασκ, που δεν διευκρίνισε αν… το πουλί πέθανε για πάντα ή θα επιστρέψει, έχει εδώ και καιρό προωθήσει μέσω του Twitter το dogecoin, ένα κρυπτονόμισμα υψηλής διακύμανσης που δημιουργήθηκε αρχικά «για πλάκα».

Πώς δημιουργήθηκε το dogecoin

Το dogecoin δημιουργήθηκε το 2013 και ήταν μία ειρωνική απάντηση σε δύο φαινόμενα του web: τα κρυπτονομίσματα, που πλήθυναν μετά την εμφάνιση του bitcoin, και τα memes του σκύλου ράτσας Shiba Inu που είχαν κατακλύσει το Δίκτυο.

Ενισχυμένο από μία φρενίτιδα αγορών τέτοιου είδους τίτλων στις αρχές του 2021 σε συνδυασμό με πλειάδα θετικών μηνυμάτων του Ιλον Μασκ στο Twitter, το dogecoin εκτοξεύθηκε σε επίπεδο άνω των 70 σεντς τον Μάιο 2021, για να υποχωρήσει μετά την μετάδοση σατιρικής εκπομπής στην οποία ο Μασκ χαρακτήριζε «απάτη» το κρυπτονόμισμα.

Λίγο αργότερα, ο Μασκ έγραψε «όπως το είχα υποσχεθεί» και παρέθεσε μία παλιότερη, διαδικτυακή του στιχομυθία με τον χρήστη WSBChairman, ο οποίος τον προέτρεπε «απλώς αγόρασε το Twitter και αντικατέστησε το logo του πουλιού με το Doge». «Χαχαχα, αυτό θα ήταν αρρωστημένο» είχε απαντήσει τότε ο Μασκ.

Κίνημα «δεν πληρώνω» στο Twitter

Εκτός από την αλλαγή του μπλε πουλιού, ο Έλον Μασκ άρχισε να κάνει πράξη την απειλή του να αφαιρεί τα σήματα πιστοποιημένων λογαριασμών από τα προφίλ του Twitter που δεν πληρώνουν συνδρομή, όμως πολλοί διάσημοι χρήστες –από τον Λευκό Οίκο μέχρι τους New York Times- αρνούνται να συμμορφωθούν.

Οι συνδρομές είναι βασικό σκέλος της προσπάθειας για αύξηση της κερδοφορίας της πλατφόρμας, της οποίας τα έσοδα κατέρρευσαν μετά την εξαγορά της από τον Έλον Μασκ, όμως το νέο πλάνο αποδεικνύεται αντιδημοφιλείς σε ορισμένους από τους καλύτερους πελάτες του.

Η συνδρομή στην υπηρεσία Twitter Blue ξεκινά από τα 7 δολάρια τον μήνα για τους απλούς χρήστες, όμως οι εταιρείες και οι οργανισμοί θα πρέπει να πληρώνουν 1.000 δολάρια τον μήνα, συν 50 δολάρια για το προφίλ κάθε υπαλλήλου τους.

Η συνδρομή προσφέρει σήμα πιστοποίησης που εμφανίζεται χρυσό για τις επιχειρήσεις, γκρίζο για κυβερνητικούς οργανισμούς και μπλε για τους απλούς χρήστες.

Πρώτο «θύμα» της νέας τακτικής του Μασκ ήταν οι New York Times, που αφότου ξεκαθάρισαν ότι δεν θα πληρώσουν συνδρομή, το Twitter αφαίρεσε το Σαββατοκύριακο το σήμα πιστοποίησης στον λογαριασμό τους, τον οποίο ακολουθούν 55 εκατομμύρια χρήστες.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ