Ανοίγει ο κύκλος των ερευνών για τα Τέμπη – Νέα πρόσωπα στο κάδρο

Ανοίγει ο κύκλος των ερευνών για τα Τέμπη – Νέα πρόσωπα στο κάδρο

Ο εφέτης ανακριτής που έχει αναλάβει την έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη αναμένεται να καλέσει και άλλα πρόσωπα ως κατηγορούμενους.

Ένας μήνας συμπληρώνεται σε λίγες ημέρες από την τραγωδία που σημειώθηκε στα Τέμπη και βύθισε στο πένθος το πανελλήνιο. 57 άνθρωποι οδηγήθηκαν στο θάνατο και η κοινωνία απαιτεί δικαιοσύνη για τα θύματα.

Οι έρευνες των Αρχών είναι σε εξέλιξη, ο σταθμάρχης της Λάρισας έχει ήδη προφυλακιστεί και την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να απολογηθούν οι δύο σταθμάρχες της βάρδιας και ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.

Διαβάστε επίσης: ΕΠΟ: Ερωτήσεις χωρίς απαντήσεις…

Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει το MEGA, με βάση τις καταθέσεις που έχουν ήδη δοθεί στον ανακριτή μέχρι τώρα, αναμένεται να ανοίξει ο κύκλος των ερευνών και να μπουν και άλλα πρόσωπα στο κάδρο.

Ο εφέτης ανακριτής έχει εξετάσει μάρτυρες, οι οποίοι είναι εργαζόμενοι του ΟΣΕ και συνδικαλιστές της Hellenic Train, οι οποίοι στο παρελθόν είχαν κρούσει των κώδωνα του κινδύνου σχετικά με την ασφάλεια των τρένων.

Βάσει των καταθέσεων και το απολογιών που θα δοθούν στο προσεχές διάστημα, ο εφέτης ανακριτής θα κρίνει ποιους θα καλέσει ως κατηγορούμενους στην επόμενη φάση.

Τι θα πουν στις απολογίες τους οι σταθμάρχες και ο επιθεωρητής

Εντός της επόμενης εβδομάδας θα απολογηθούν οι δύο σταθμάρχες, οι οποίοι είχαν αναχωρήσει νωρίτερα από τη βάρδια τους, για την τραγωδία των Τεμπών. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην απολογία τους θα προσπαθήσουν να ελαφρύνουν τη θέση τους, με τον συμβασιούχο σταθμάρχη να αναμένεται να υποστηρίζει ότι δεν ήταν υποχρεωμένος να μείνει στη βάρδια μέχρι τις 23:00.

Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, ο επιθεωρητής που θα καταθέσει υπόμνημα 80 σελίδων αναμένεται να υποστηρίξει πως εκείνος τα έκανε όλα σωστά και ότι από τις 22:00 μέχρι τις 23:00 το μοιραίο βράδυ είχε βάλει δύο σταθμάρχες στη βάρδια και πως όλα άλλαξαν εξαιτίας της καθυστέρησης της επιβατικής αμαξοστοιχίας για την οποία μάλιστα, όπως ισχυρίζεται, δεν τον ενημέρωσε κανείς.

Ο επιθεωρητής αναμένεται ακόμα να υποστηρίξει ότι οι δύο σταθμάρχες δεν τήρησαν το ωράριό τους, πως ήταν υποχρεωμένος να αξιοποιήσει και τους άπειρους σταθμάρχες και πως είχαν όλοι οι σταθμάρχες πιστοποίηση. Αναμένεται επίσης να επικαλεστεί την ολιγωρία στην εγκατάσταση της τηλεδιοίκησης και των έργων σηματοδότησης.

Ο σταθμάρχης ήξερε να χρησιμοποιεί τον πίνακα και να κάνει χάραξη
Ο 59χρονος ο σταθμάρχης που έχει προφυλακιστεί για την τραγωδία στα Τέμπη φαίνεται να γνώριζε πώς να χειριστεί το σύστημα τοπικής τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε κατά την απολογία του. Σε έγγραφο έχουν καταγραφεί όλες οι κινήσεις του τις ημέρες που είχε βάρδια στο σταθμαρχείο της Λάρισας.

Από τη νύχτα της 24ης Φεβρουαρίου και για 4 βράδια, ο 59χρονος πραγματοποίησε συνολικά 54 κινήσεις από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας, εκ των οποίων 9 ήταν αυτόματης χάραξης. Το μοιραίο βράδυ δεν καταγράφεται καμία κίνηση.

Οργανωμένο πλιάτσικο και δολιοφθορές στον ΟΣΕ μετά τα Τέμπη
Την ώρα που η χώρα πενθεί 57 νεκρούς από τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, επιτήδειοι εκμεταλλεύτηκαν το διάστημα χωρίς τη λειτουργία των τραίνων και έκαναν πλιάτσικο.

Όπως καταγγέλλουν στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ εργαζόμενοι του ΟΣΕ ήδη από τις δοκιμαστικές διαδρομές επανεκκίνησης του δικτύου ήρθαν αντιμέτωποι με λεηλασίες.

Παλιές ράγες, συστήματα πέδησης, φρένα, συνδετήρες και αντίβαρα οι βασικοί στόχοι των αγνώστων.

Όπως καταγγέλλει στο «ΒΗΜΑ» ο Νίκος Μοδιώτης εκπρόσωπος της εταιρείας PETROLMAK από τις 15 μέχρι και τις 20 Μαρτίου άγνωστοι έκλεψαν εξαρτήματα από 15 βαγόνια που ήταν σταθμευμένα στο κέντρο διαλογής στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα στις 18 Μαρτίου οι υπεύθυνες εταιρείες για τα σταθμευμένα βαγόνια ανακάλυψαν τρύπα στον μαντρότοιχο του κέντρου διαλογής από όπου εικάζεται ότι βγήκαν τα υλικά.

Καταγγελίες για απόπειρα δολιοφθοράς στο δίκτυο τις τελευταίες ημέρες έρχονται και από την περιοχή του Ασπροπύργου, ενώ η εικόνα από όπου διέρχεται ο προαστιακός, ειδικά στο ρεύμα προς Πελοπόννησο, είναι αποκαρδιωτική, καθώς υπάρχουν χωματερές δίπλα στις ράγες.

«Πετάνε μπάζα για να μην τα πάνε στη χωματερή, καίνε αυτοκίνητα και τα αφήνουν δίπλα στις γραμμές. Είναι τόσο δύσκολο να βάλουν περίφραξη σε αυτό το κομμάτι του δικτύου;», ανέφερε στο «ΒΗΜΑ» ο Γιώργος Ιωάννου, δημοτικός υπάλληλος στον τομέα της καθαριότητας Ασπροπύργου.

Οι κάτοικοι της περιοχής ζητούν οι γραμμές να καθαριστούν άμεσα για την ασφαλή διέλευση των συρμών.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ