Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα ο πρόεδρος των μηχανοδηγών για το δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης, καταγράφουν ότι στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.
Νέα στοιχεία επικαλούνται οι μηχανοδηγοί, αποκαλύπτοντας πως δεν άλλαξαν και πολλά με την «επιστροφή των τρένων στις ράγες», παρά την τραγωδία στα Τέμπη.
Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, με νέα του ανάρτηση, αποκαλύπτει ένα κυριολεκτικό «μπάχαλο» στο δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης.
Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα ο κ. Γενηδούνιας καταγράφουν ότι στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.
Την ίδια ώρα, παραμένουν τα χειρόγραφα σημειώματα.
Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι η φωτογραφία με το Δελτίο Ειδοποίησης, το οποίο είναι χειρόγραφο.
Με ταχύτητα «χελώνας»
Υπενθυμίζεται ότι οι μηχανοδηγοί είχαν ζητήσει εννέα προϋποθέσεις ασφαλείας για την επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων, που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης.
Οι μηχανοδηγοί αναφέρονταν στα προβλήματα που παραμένουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, κάτι που φαίνεται και από τους περιορισμούς στην ταχύτητα των τρένων που έχουν επιβληθεί.
Όπως αποκαλύπτει το έγγραφο που δημοσιοποίησε ο Κώστας Γενιδούνιας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, πουθενά η ταχύτητα δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 80 χιλιόμετρα, ενώ σε ορισμένα σημεία τα τρένα θα κινούνται με ταχύτητα κάτω των 10 χιλιομέτρων.