Τρένα: Πώς έγινε η επιστροφή στις ράγες – Στα πίσω βαγόνια οι επιβάτες

Από τα ξημερώματα της Τετάρτης ξεκίνησαν τα δρομολόγια των τρένων, κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες.

Τα ξημερώματα της Τετάρτης, τρεις εβδομάδες μετά την τραγωδία των Τεμπών, τα τρένα μπήκαν ξανά στις ράγες, προκειμένου να ξεκινήσουν δρομολόγια.

Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου γίνεται με αυξημένα μέτρα ασφαλείας, με μειωμένα δρομολόγια και όρια ταχύτητας, την ώρα που οι πολίτες δηλώνουν ότι κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τα τραγικά γεγονότα της 28ης Φεβρουαρίου.

Διαβάστε επίσης: Εσύ ξέρεις ποια είναι η μοναδική ομάδα της Σούπερ Λιγκ που δεν έχει υπέρ της αποβολή;

Οι εγγυήσεις ασφαλείας

Η γραμμή του προαστιακού ξεκίνησε έπειτα από 22 ημέρες, με μειωμένα δρομολόγια και χαμηλότερες ταχύτητες, με το μέγιστο όριο ταχύτητας να είναι πλέον στα 80 χλμ/ώρα.

Παράλληλα, ισχύουν κανονικά τα προβλεπόμενα μέτρα για την κίνηση των τρένων, όπως έχουν έχουν τεθεί από το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων. Συγκεκριμένα προβλέπονται δύο μηχανοδηγοί μέσα σε κάθε αμαξοστοιχία και ένας συνοδός, ενώ θα πρέπει να υπάρχουν παράλληλα δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό.

Σε λειτουργία τέθηκε η γραμμή του προαστιακού από τον Πειραιά προς το Αεροδρόμιο, ενώ σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια από το Αεροδρόμιο προς το Κιάτο.

Στα πίσω βαγόνια ο κόσμος

Μουδιασμένος ήταν ο κόσμος που βρέθηκε την πρώτη μέρα στα βαγόνια των τρένων, με την πλειοψηφία να επιλέγει να επιβιβαστεί στα πίσω βαγόνια.

«Είναι κακό στη χώρα μας που πρέπει να φτιάχνονται τα πράγματα όταν γίνονται τραγωδίες» δήλωσε στην ΕΡΤ μια νεαρή κοπέλα, συμπληρώνοντας ότι νιώθει ανασφάλεια σε σχέση με το παρελθόν.

«Ήταν τραγικό και δεν θα ξεχαστεί εύκολα» συμπλήρωσε η κοπέλα μεταφέροντας το κλίμα που υπάρχει μεταξύ των επιβατών.

 

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από