Το έγγραφο που θα έπρεπε να στείλει ο σταθμάρχης στον μηχανοδηγό του επιβατικού τρένου, ίσως είχε αποτρέψει την τραγωδία.
Μια σειρά λαθών, παραλείψεων και διαχρονικά λανθασμένων επιλογών οδήγησαν στο τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άνθρωποι.
Όπως φαίνεται, κάποιες επιλογές του σταθμάρχη Λάρισας, του μοναδικού ανθρώπου που βρισκόταν εκείνη την ώρα στο σταθμαρχείο, οδήγησαν στην τραγική μετωπική σύγκρουση της αμαξοστοιχίας IC62 με εμπορικό τρένο που είχε κατεύθυνση από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα.
Το μοιραίο έγγραφο
Όπως αποκαλύφθηκε, ο σταθμάρχης Λάρισας δεν έστειλε ποτέ ένα έγγραφο –ως όφειλε- στον μηχανοδηγό του Intercity.
Το έγγραφο αυτό θα μπορούσε να είχε αποτρέψει την εθνική τραγωδία, όμως κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
Πρόκειται για το δελτίο ειδοποίησης με τον κωδικό «1001», το οποίο είναι υποχρεωμένος να το παίρνει ο κάθε σταθμάρχης και μηχανοδηγός και μετά να φεύγει.