Τέμπη: «Οι Ιταλοί κάνουν μπαλάκι στον ΟΣΕ την ασφάλεια, αλλά δεν είναι έτσι», λέει πρώην στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τέμπη: «Οι Ιταλοί κάνουν μπαλάκι στον ΟΣΕ την ασφάλεια, αλλά δεν είναι έτσι», λέει πρώην στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ο πρώην διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ δήλωσε ότι, μέχρι το τέλος του 2020, υπήρχε Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας, το οποίο στελέχωναν τρία άτομα, αλλά καταργήθηκε «διότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεώρησε ότι θα βάλει δικό της σύστημα».

Ως ένα «οργανωτικό σφάλμα του ΟΣΕ» χαρακτήρισε ο πρώην διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, την τοποθέτηση του άπειρου – όπως αποδείχθηκε – 59χρονου σταθμάρχη σε ένα τόσο κομβικό σημείο, που είχε ως αποτέλεσμα – μαζί με τα χρόνια προβλήματα των σιδηροδρόμων, φυσικά – το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο κ. Ρετσινάς, μιλώντας στο ρ/σ Παραπολιτικά 90.1 Fm, προσέθεσε, μάλιστα, χαρακτηριστικά: «Αυτούς που πήρανε, είτε με το μπλοκάκι, είτε και αυτούς τους μεταταγμένους που τους εκπαίδευσαν fast track, τους περάσανε από ψυχοτεχνική εξέταση; Δεν τους περάσανε. Έπρεπε να τους στείλουν στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, που έχει τους ειδικούς γιατρούς. Αν εγώ στα 10 χρόνια ασθένησα ή έχω πάθει οτιδήποτε άλλο, η ψυχομετρική εξέταση θα με έκοβε».

Στη συνέχεια, επισήμανε πως «το κακό ξεκινάει από το 2015», καθώς τότε, όπως είπε, «αρχίζει η υποχρηματοδότηση του ΟΣΕ».

Και προσέθεσε: «Ο κ. Σπίρτζης τότε, σαν υπουργός, τα 120 εκατομμύρια που έδινε το κράτος στον ΟΣΕ και ήταν για τη συντήρηση των έργων και την αποκατάσταση βλαβών, κλεμμένων καλωδίων κ.λπ, τα μειώνει και τα κάνει 45. Αρχίζουν σταδιακά και οι  Ιταλοί τους κανόνες, τις ασφαλιστικές δικλείδες να τις τροποποιούν και φτάνουμε στο 2020 όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποσύρει το προσωπικό της από το Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας».

«Υπήρχε έλλεγχος μέχρι το τέλος του 2020»

Ερωτηθείς για το Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας και πόσοι άνθρωποι το στελέχωναν, ο κ. Ρετσινάς απάντησε πως ήταν «δύο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ένας του ΟΣΕ. Του ΟΣΕ είναι ο κεντρικός σταθμάρχης, που λέγεται ρυθμιστής κυκλοφορίας, και υπήρχε και η ‘φωνή’ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ένα μηχανοδηγός και ένας προϊστάμενος αμαξοστοιχιών».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ