Ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων καταγγέλλει την απειρία του προφυλακισμένου για την τραγωδία συναδέλφου του.
Την επαγγελματική συμπεριφορά του, κατηγορουμένου για την τραγωδία στα Τέμπη, σταθμάρχη Λάρισας καταγγέλλει συνάδελφός του. Οι έρευνες για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης των τρένων είναι σε εξέλιξη, πολλά «γιατί» παραμένουν αναπάντητα και η αλυσίδα των λαθών μένει να εξακριβωθεί.
Προφυλακισμένος για την εθνική τραγωδία είναι ο σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος βρέθηκε επικεφαλής σε έναν δύσκολο σταθμό όντας άπειρος υπό συνθήκες που ερευνώνται. Ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων, Γιώργος Ζήντρος, μίλησε στο Star για τον κατηγορούμενο σταθμάρχη της Λάρισας, κάνοντας λόγο για έναν επιπόλαιο επαγγελματία, έναν άνθρωπο άπειρο, που όλοι φοβόντουσαν ότι θα κάνει λάθος.
Σε ερώτηση για τον αν ο ίδιος φοβόταν τον 59χρονος σταθμάρχη της Λάρισας, ο κ. Ζήντρος απαντά: «Όχι μόνο εγώ, όλοι τον φοβόντουσαν γιατί ήταν λίγο επιπόλαιος».
Κληθείς να σχολιάσει πώς μπήκε σε τόσο υπεύθυνη θέση απάντα: «Ο προϊστάμενος που τον έβαλε να λογοδοτήσει, εγώ τον έβαλα; Εγώ φώναζα δεν με άκουγε κανένας».
« Όλα λάθος. Ο σταθμάρχης δεν υπάρχει περίπτωση να μην είχε ξεχασμένο το κλειδί. Δεν πάει να πει ό,τι θέλει. Ξεχασμένο ήταν το κλειδί, τελείωσε. Δεν μπορεί να πει ψέματα ότι δεν το ξέχασε» τονίζει ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων.
« Ξέχασε να το επαναφέρει στη θέση του, τη διαγώνιο, αν την επανέφερε στην ευθεία, θα έφευγε στην ευθεία το τρένο. Δεν το επανέφερε, ξέχασε να το επαναφέρει. Αυτό είναι σίγουρο. Δεν πάει να πει ό,τι θέλει. Καταγράφονται όλα» καταλήγει ο Γιώργος Ζήντρος.
Έπρεπε να είναι τρεις οι σταθμάρχες στη Λάρισα
«Θολό» είναι το τοπίο γύρω από τον ακριβή αριθμό των σταθμαρχών που ήταν και που θα έπρεπε να ήταν στον σταθμό Λαρίσης το βράδυ της φονικής σύγκρουσης.
Σύμφωνα με το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, που βλέπει το φως της δημοσιότητας, δύο σταθμάρχες πιάνουν δουλειά στις 6 το πρωί, δύο απογευματινοί ακολουθούν στις 14:00 το μεσημέρι μέχρι τις 23:00 το βράδυ και ο βραδινός πιάνει δουλειά στις 22:00 το βράδυ. Άρα ανάμεσα στις 22.00 και 23.00 το βράδυ, όταν και έγινε το τραγικό δυστύχημα, θα έπρεπε να βρίσκονται τρεις σταθμάρχες στο σημείο.
Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός δηλαδή την στιγμή που το κλειδί άλλαξε για να περάσει.