Τέμπη: «Υπό κατασκευή» – Αποκαλυπτικός χάρτης για τα μέτρα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο

Τέμπη: «Υπό κατασκευή» – Αποκαλυπτικός χάρτης για τα μέτρα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο

Η διορία για την ολοκλήρωση του έργου είναι μέχρι το 2030.

Η τραγωδία με τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη είχε σαν αποτέλεσμα τουλάχιστον 57 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους και έφερε ξανά στο προσκήνιο την κουβέντα για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας.

Τα ερωτήματα πίσω από τα αίτια της τραγωδίας είναι πολλά, ωστόσο αυτό που ταλανίζει πιο έντονα είναι αν θα μπορούσε να υπάρξει κάποιο σύστημα ασφαλείας που θα ειδοποιούσε τους μηχανοδηγούς των δύο τρένων έγκαιρα ώστε να σταματήσουν και να αποφευχθεί η σύγκρουση και κατά ποσόν η Ελλάδα έχει προχωρήσει στη δημιουργία ενός τέτοιου συστήματος.

Στο πλαίσιο της οδηγίας της Ε.Ε. για τη δημιουργία του ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει εγκαταστήσει και να έχει θέσει σε λειτουργία το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS), το οποίο απαρτίζεται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (ETCS) και το Παγκόσμιο Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους (GSM-R).

Στην Ελλάδα, ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε.) είναι ο διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής και η θυγατρική του εταιρεία, ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε., έχει αναλάβει την υλοποίηση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, συμπεριλαμβανομένων και των έργων εγκατάστασης σύγχρονων συστημάτων ΕRTMS (ETCS και GSM-R).

Συγκεκριμένα η ΕΡΓΟΣΕ, έχει κατά προτεραιότητα αναλάβει την εγκατάσταση ΕRTMS στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας που είναι ο άξονας Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη –
Ειδομένη – Προμαχώνας (ΠΑΘΕΠ) με τους απαραίτητους κλάδους του (προς Διεθνή Αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος, εμπορευματικό λιμένα Πειραιά – Ικόνιο, Χαλκίδα, Καλαμπάκα).

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ