Τι φταίει για τη σιδηροδρομική τραγωδία – Πώς σχολιάζει την αντίδραση της κυβέρνησης
Άρθρο-κόλαφο για την κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρόμων δημοσιεύει το Bloοmberg, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για το πιο επικίνδυνο δίκτυο σε όλη την Ευρώπη, όχι μόνο σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές πιο πλούσιες χώρες, αλλά και με χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ.
Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα τονίζεται ιδιαίτερα ότι πρόκειται για τη χειρότερη σιδηροδρομική τραγωδία που έχει πλήξει την Ευρώπη εδώ και μια δεκαετία, υπογραμμίζοντας ότι «περισσότερα θύματα ήταν νεαροί φοιτητές, πολλοί από τους οποίους είχαν συγκεντρωθεί στο βαγόνι στο μπροστινό μέρος του τρένου κατά την επιστροφή τους από τριήμερες διακοπές».
Η αντίδραση μέχρι στιγμής ήταν ταχεία, αναφέρει.
Οι εκλογές
Καθώς ξέσπασαν διαμαρτυρίες στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, ο σταθμάρχης που ήταν υπεύθυνος να αλλάξει χειροκίνητα το σημείο, που θα απέτρεπε τη συντριβή βρίσκεται τώρα υπό κράτηση για ανθρωποκτονία από αμέλεια, ενώ ο υπουργός Μεταφορών της Ελλάδας παραιτήθηκε. Η χώρα ετοιμάζεται για εθνικές εκλογές τους επόμενους μήνες, με τη σύγκρουση να παίζει πλέον καθοριστικό ρόλο για τους ψηφοφόρους. Παρόλα αυτά, το συνολικό μήνυμα μέχρι στιγμής από τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ήταν ότι η αιτία της συντριβής δεν ήταν επίσημη αμέλεια αλλά «τραγικό ανθρώπινο λάθος».
Αν ισχύει αυτό, ήταν σίγουρα ένα ανθρώπινο λάθος που η κακή κατάσταση των σιδηροδρόμων της Ελλάδας έκανε όλο και πιο πιθανό. (Ο ίδιος ο Μητσοτάκης επεσήμανε επίσης τις «χρόνιες καθυστερήσεις» στην υλοποίηση σιδηροδρομικών έργων.)