Τέμπη: «Οι μηχανοδηγοί αναλαμβάνουν τη θέση του σταθμάρχη μετά από 5 χρόνια»

Τέμπη: «Οι μηχανοδηγοί αναλαμβάνουν τη θέση του σταθμάρχη μετά από 5 χρόνια»

Τι λέει εκπαιδευτής μηχανοδηγών - «Η μεγαλύτερη εκπαίδευση είναι η εμπειρία».

Για τον διορισμό του σταθμάρχη, που κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, μίλησε ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος μηχανικός και εκπαιδευτής μηχανοδηγών.

Όπως έγινε γνωστό, ο 59χρονος τοποθετήθηκε σε αυτό το πόστο μόλις πέντε ημέρες πριν από την τραγωδία, όντας προηγουμένως αχθοφόρος του ΟΣΕ.

Ο Νίκος Τσουρίδης, μιλώντας στο Mega, αποκάλυψε πως παλιότερα οι σταθμάρχες διορίζονταν στο σταθμό Λαρίσης μετά από –το λιγότερο- πέντε χρόνια προϋπηρεσία.

«Ο άνθρωπος αυτός δεν θα έπρεπε να είναι εκεί και φταίει αυτός που τον έβαλε στην υπηρεσία. Δεν είχε πείρα. Ο σταθμός της Λαρίσης είναι με πολλές ιδιομορφίες. Είναι ένας πολύ σημαντικός σταθμός, έρχονται πολλά τρένα, έχει το μηχανοστάσιο, συναντάς πολλά διαφορετικά πράγματα, τα οποία δεν τα ήξερες μέχρι πριν και οι παλιοί μηχανοδηγοί αναλαμβάνουν αυτή τη θέση το λιγότερο μετά από 5 χρόνια προϋπηρεσία» εξηγεί.

«Η μεγαλύτερη εκπαίδευση είναι η εμπειρία. Δεν θα είχε γίνει τίποτα εάν υπήρχε η τηλεδιοίκηση. Γι’ αυτό φωνάζουμε χρόνια γι’ αυτό. Αν κατέβαινε το τρένο και ο σταθμάρχης έκανε λάθος, εάν υπήρχε η τηλεδιόικηση θα το είχε σταματήσει» πρόσθεσε ο κ. Τσουρίδης μιλώντας για τον σταθμάρχη που έχει συλληφθεί για την τραγωδία στα Τέμπη.

«Ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε»

Σύμφωνα με τον πρώην εκπαιδευτή μηχανοδηγών Νικόλαο Τσουρίδη, ένας έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει ποια γραμμή θα ακολουθήσει (ανόδου ή καθόδου) και εάν δεν λάβει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει.

Όπως αποκάλυψε μεταξύ των δύο υπήρχε μία οικειότητα, κάτι το οποίο έκανε τον μηχανοδηγό να εμπιστευτεί τυφλά τις οδηγίες του σταθμάρχη και να μην τηρήσουν τα τυπικά της διαδικασίας.

«Ο μηχανοδηγός ήταν φίλος με τον σταθμάρχη και δυστυχώς δεν τήρησαν και οι δύο τα τυπικά υπηρεσιακά. Ας μην πούμε ότι είχαν φιλική σχέση, αλλά μια οικειότητα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό» σημείωσε ο κ. Τσουρίδης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ