Ο πρώην εκπαιδευτής τόνισε πως «κάκιστα» τοποθετήθηκε ο συγκεκριμένος σταθμάρχης στον σταθμό Λαρίσης
Συγκλονίζουν οι εξελίξεις του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη που μετρά 57 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες. Σημειώνεται πως στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται ο σταθμάρχης Λάρισας, οποίος ομολόγησε πως εξαιτίας ενός λάθους του με τα κλειδιά των γραμμών προκλήθηκε η φονική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
Όπως φαίνεται όμως μερίδιο ευθύνης είχε και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Σύμφωνα με τον πρώην εκπαιδευτή μηχανοδηγών Νικόλαο Τσουρίδη, ένας έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει ποια γραμμη θα ακολουθήσει (ανόδου ή καθόδου) και εάν δεν λάβει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει.
«Στην έξοδο της Λάρισας υπάρχουν δύο γραμμές, η μία που κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και η άλλη που ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη. Εκεί έγινε το μοιραίο λάθος από τον σταθμάρχη. Δεν είπε στον μηχανοδηγό να πάει από τη γραμμή ανόδου ή τη γραμμή καθόδου. Βάσει του κανονισμού, ο σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος να πει στον μηχανοδηγό ποια γραμμή θα ακολουθήσει. Ο έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει κι αν δεν πάρει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει» εξήγησε ο κ. Τσουρίδης.
Το ένοχο μυστικό
Ο πρώην εκπαιδευτής μιλώντας στον ΣΚΑΪ αποκάλυψε και το «ένοχο μυστικό» στη συνομιλία μεταξύ σταθμάρχη και μηχανοδηγού. Όπως αποκάλυψε μεταξύ των δύο υπήρχε μία οικειότητα, κάτι το οποίο έκανε τον μηχανοδηγό να εμπιστευτεί τυφλά τις οδηγίες του σταθμάρχη και να μην τηρήσουν τα τυπικά της διαδικασίας.
«Ο μηχανοδηγός ήταν φίλος με τον σταθμάρχη και δυστυχώς δεν τήρησαν και οι δύο τα τυπικά υπηρεσιακά. Ας μην πούμε ότι είχαν φιλική σχέση, αλλά μια οικειότητα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό» σημείωσε ο κ. Τσουρίδης.