Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του πιλότου Μιράζ 2000-5, το οποίο κατέπεσε εννέα ναυτικά μίλια βορειοανατολικά της Νήσου Σκύρου, αφού είχε ολοκληρώσει επιχείρηση αναχαίτισης τουρκικών μαχητικών και επέστρεφε στην βάση του.
Πτώση μαχητικού Μιράζ 2000-5 σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ανοιχτά της Σκύρου.
Το αεροσκάφος επέστρεφε για προσγείωση στη Σκύρο μετά από αναχαίτιση και βρισκόταν κοντά στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του νησιού.
Δεν είναι γνωστά έως στιγμής τα αίτια της πτώσης, ή η υγεία του χειριστή.
Σύμφωνα με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας στις 12:15, υπήρξε απώλεια επαφής αεροσκάφους M2000-5
εννέα ναυτικά μίλια βορειοανατολικά της Νήσου Σκύρου.
Σε εξέλιξη είναι αυτήν την ώρα η επιχείρηση διάσωσης για τον εντοπισμό του πιλότου.
Τα Mirage έφτασαν στην αεροπορική βάση της Τανάγρας το 1988 ως μέρος του αναβαθμιστικού προγράμματος της ΠΑ, που έως τότε πετούσε με αεροσκάφη 1ης και 2ης γενιάς.
Μαζί με τα F-16 αποτελούν την κύρια και πιο σύγχρονη δύναμη αναχαιτίσεων της Πολεμικής Αεροπορίας. Η αγορά των αεροσκαφών ονομάστηκε σχέδιο Talos και έφερε στην Ελλάδα 40 τέτοια μαχητικά.To 2000 αποφασίστηκε η αγορά 15 νέων 2000-5 mk.II και η αναβάθμιση 10 υφιστάμενων αεροσκαφών στο ίδιο επίπεδο. Η έκδοση mk.ΙΙ είναι μια έκδοση ειδικά σχεδιασμένη για την Ελλάδα με εκτεταμένες αλλαγές και πραγματικές δυνατότητες πολλαπλών ρόλων.
Για το μέλλον σχεδιάζεται και η αναβάθμιση του υπολοίπου στόλου στο επίπεδο mk.II για λόγους ομοιογένειας υλικού.
Πηγή: tanea.gr