H γερμανική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από το επταθέσιο ηλεκτρικό EQS SUV, αποκαλύπτοντας το εσωτερικό του εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί ως το τέλος της χρονιάς
Με μια αποκάλυψη εκ των έσω, η Mercedes-Benz ξεκίνησε να ξετυλίγει το νήμα που θα οδηγήσει στην πρεμιέρα του EQS SUV, του νέου ηλεκτρικού μοντέλου που θα προστεθεί στην γκάμα της παίρνοντας θέση στην κορυφή της, δίπλα στην EQS.
Όπως και το πολυτελές τετράθυρο μοντέλο της γερμανικής φίρμας, έτσι και η EQS SUV, θα επωφεληθεί από την επιβλητική Hyperscreen των 55,5 ιντσών η οποία αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, infotainment 17,7 ιντσών και μια ακόμα οθόνη 12,3 ιντσών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του συνοδηγού.
Η Hyperscreen δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που η EQS SUV θα μοιραστεί με το τετράθυρο alter ego της καθώς την ίδια προέλευση έχει επίσης το τιμόνι, το διαιρούμενου ανοίγματος υποβραχιόνιο καθώς και το σύστημα ψυχαγωγίας για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων το οποίο τοποθετεί δύο οθόνες 11,6 ιντσών στα προσκέφαλα των μπροστινών καθισμάτων.
Σε ό,τι αφορά την ακόμα καμουφλαρισμένη εξωτερική της εμφάνιση, η EQS SUV δείχνει να ακολουθεί τα ίδια πρότυπα με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας των EQ, ελαχιστοποιώντας τις πτυχώσεις και επενδύοντας σε λείες επιφάνειες προς όφελος ενός καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή και κατ΄επέκταση, μεγαλύτερης ηλεκτρικής αυτονομίας.
Αυτό που οφείλει να παρατηρήσει κανείς είναι ότι όπως και στην τετράθυρη EQS, οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας έχουν επιλέξει να «σπρώξουν» τον θάλαμο επιβατών προς τα εμπρός, εκμεταλλευόμενοι την απουσία συμβατικού κινητήρα, προς όφελος της ευρυχωρίας και της προσφερόμενης άνεσης.
Επίσης, παρά το γεγονός ότι η EQS SUV θα διατεθεί ως επταθέσια, η Mercedes-Benz αναμένεται να προσφέρει έναν ευφυές σύστημα αναδίπλωσης της τρίτης σειράς καθισμάτων που, εφόσον δεν καταλαμβάνονται, θα συντείνει στην πρακτικότητα, αυξάνοντας την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, παρόλο που η Mercedes-Benz δεν έχει κάνει ακόμα επίσημες ανακοινώσεις, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα αξιοποιηθούν μπαταρίες 90 και 107,8 kWh, στα πρότυπα της τετράθυρης EQS, οι οποίες όμως λόγω της διαφορετικής σχεδίασης θα προσφέρουν αυτονομία έως και 650 χλμ. Eπίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της γερμανικής ηλεκτρικής μπερλίνας ο χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος διαμορφώνεται σε 31 λεπτά κάτι που αναμένεται να ισχύσει και για την EQS SUV.
Eπίσης, η EQS προσφέρεται ήδη σε δύο εκδόσεις, την πισωκίνητη 450+ και την τετρακίνητη 580 4MΑΤΙC που εφοδιάζονται με ένα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ αντίστοιχα, αποδίδοντας 328 και 516 ίππους. H δεύτερη έκδοση θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη και για την EQS SUV και μένει να αποδειχτεί κατά πόσο θα ισχύσει το ίδιο και για την πρώτη με δεδομένο ότι απουσιάζει η τετρακίνηση.
Σε κάθε περίπτωση, στο μέλλον αναμένονται περισσότερες εκδόσεις τόσο για την ήδη γνωστή τετράθυρη EQS όσο και για το ομώνυμο SUV που δεδομένα θα επωφεληθεί τόσο από έκδοση AMG όσο και από υπερπολυτελή Maybach.