Χθες ο Ινδός ιδρυτής και επικεφαλής του ιστότοπου ενυπόθηκων πιστώσεων φαινόταν αμετανόητος για την απόλυση 900 εργαζομένων μέσω zoom, όμως το κύμα λαϊκής κατακραυγής τον υποχρέωσε να απολογηθεί
Μπροστά στη θύελλα των αντιδράσεων, επειδή απέλυσε 900 εργαζομένους μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης Zoom, ο επικεφαλής του αμερικανικού ιστότοπου ενυπόθηκων πιστώσεων Better.com ζήτησε σήμερα συγγνώμη, αναγνωρίζοντας την ωμότητα των μεθόδων του.
«Δεν επέδειξα επαρκώς σεβασμό και αναγνώριση προς τα πρόσωπα που απολύθηκαν και προς τη συνεισφορά τους», παραδέχθηκε σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τους υπαλλήλους του, ο Βίσαλ Γκαργκ, γενικός διευθυντής της Better.com.
«Αναλαμβάνω την ευθύνη των απολύσεων, όμως σε ό,τι αφορά το πώς επικοινωνήθηκαν, διέπραξα ένα σφάλμα και κάνοντάς το αυτό, σας προσέβαλα», συνέχισε ο Γκαργκ.
Θύελλα αντιδράσεων
Με ημερομηνία 1η Δεκεμβρίου, το βίντεο, όπου ο Γκαργκ ανακοίνωνε στους εργαζόμενους την απόλυσή τους, κυκλοφόρησε ευρέως στα αμερικανικά ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας την οργή πολλών χρηστών.
«Την τελευταία φορά που το έκανα αυτό, έκλαψα», σημείωνε ο ίδιος, σε απόμακρο τόνο.
«Ελπίζω να είμαι δυνατότερος αυτήν τη φορά», συμπλήρωνε, επικαλούμενος τις εξελίξεις στην αγορά για να δικαιολογήσει την απόφασή του.
Στη συνέχεια, εξηγούσε χωρίς κανένα ίχνος συναισθήματος: «εάν συμμετέχετε σε αυτή τη συνάντηση, ανήκετε στην ομάδα των άτυχων που απολύονται». Με άμεση ισχύ.
Λίγες ημέρες μετά την κλήση στο Zoom, ο Βίσαλ Γκαργκ κατηγόρησε μια μερίδα των απολυμένων υπαλλήλων ότι «έκλεψαν» την επιχείρηση «εργαζόμενοι κατά μέσο όρο δύο ώρες την ημέρα, παρά το ότι δήλωναν οκτώ ώρες εργασίας στο μητρώο του προσωπικού», σε ένα ανυπόγραφο άρθρο σε μπλογκ, το οποίο όμως ταυτοποίησε το περιοδικό Forbes.