Γιατί ο Ζούκερμπεργκ διάλεξε ελληνική λέξη για τη μετονομασία του Facebook

Γιατί ο Ζούκερμπεργκ διάλεξε ελληνική λέξη για τη μετονομασία του Facebook

Ο Ζούκερμπεργκ επέλεξε να μετονομάσει την εταιρία του με την ελληνική λέξη «Meta».

Ο Μαρκ Ζούκεμπεργκ, ο ιδρυτής του Facebook, ανακοίνωσε σήμερα (28/10) ότι η μητρική εταιρεία θα αλλάξει όνομα και στο εξής θα αποκαλείται «Meta».

Ωστόσο η ονομασία που επέλεξε έχει… «άρωμα» Ελλάδας αφού ουσιαστικά πρόκειται για την ελληνική λέξη «Μετά», όπως αναφέρει το BBC.

Ο ίδιος εξήγησε γιατί διάλεξε το όνομα «meta» τονίζοντας πως ήθελε να δείξει ότι «υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν».

Όπως είπε την διάλεξε από την εποχή που είχε ασχοληθεί με κλασικές σπουδές και η λέξη αυτή σημαίνει ότι υπάρχουν πάντα περισσότερα να οικοδομήσουμε.

«Μάθαμε πολλά, αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα», σχολίασε, κρίνοντας ότι είναι πλέον καιρός «να οικοδομήσουμε το επόμενο κεφάλαιο».

Οι επικριτές του Facebook σχολίασαν ότι η αλλαγή της ονομασίας είναι ένας ελιγμός περισπασμού, την ώρα που ο κολοσσός πλήττεται από σκάνδαλα και καταγγελίες όσον αφορά την παραπληροφόρηση, το απόρρητο των δεδομένων των χρηστών αλλά και το σεβασμό στο δικαίωμα του ανταγωνισμού.

Η εταιρεία «πιστεύει ότι μια νέα μάρκα μπορεί να την βοηθήσει να αλλάξει το θέμα» συζήτησης, ανέφερε την περασμένη εβδομάδα μια μη κυβερνητική οργάνωση, το «Πραγματικό Συμβούλιο Εποπτείας του Facebook», όταν ακόμη κυκλοφορούσαν φήμες για την αλλαγή του ονόματος.

Πάντως ο Ζούκερμπεργκ μιλάει για το metaverse εδώ και μερικούς μήνες και έχει ήδη ανακοινώσει επενδύσεις ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά και την πρόσληψη 10.000 εργαζομένων στην Ευρώπη για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ