Τι απάντησε το facebook για τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Εξηγήσεις για τους λόγους που σημειώθηκε το 7ωρο black out στις πλατφόρμες της έδωσε η Facebook. Όπως ενημέρωσαν οι μηχανικοί της εταιρείας, το τεράστιο πρόβλημα σε Facebook, Instagram και WhatsApp προκλήθηκε από αλλαγές στη διαμόρφωση βασικών δρομολογητών.
«Η ομάδα μηχανικών μας διαπίστωσε πως οι αλλαγές διαμόρφωσης σε βασικούς δρομολογητές που συντονίζουν την κυκλοφορία δικτύου μεταξύ κέντρων πληροφοριών προκάλεσε προβλήματα που διέκοψε αυτήν την επικοινωνία» επισημάνθηκε σε σχετική ενημέρωση. «Αυτή η διακοπή κίνησης είχε ως αποτέλεσμα να κατρακυλήσει το σύστημα επικοινωνίας των κέντρων πληροφοριών, οδηγώντας τους σέρβερ σε διακοπή λειτουργίας» συμπληρώθηκε.
Στη συνέχεια η Facebook διαβεβαίωσε πως τα συστήματά της είναι «και πάλι σε λειτουργία και εργαζόμαστε για να επιστρέψουμε στις παλιές εργασίες μας». «Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε άλλη μία φορά πως θεωρούμε ότι η πηγή αυτής της διακοπής, ήταν ένα πρόβλημα με την αλλαγή διαμόρφωσης» ξεκαθαρίστηκε.
Σημειώνεται πως το πρόβλημα προέκυψε αργά το απόγευμα της Δευτέρας και τα συστήματα επανήλθαν τα ξημερώματα. Μάλιστα, η εταιρεία αναγκάστηκε να στείλει μία ομάδα στο κέντρο πληροφοριών της για να μπορέσει να επανεκκινήσει τους σέρβερ χειρωνακτικά. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει η εταιρεία από το 2008.
«Δεν κινδύνευσαν προσωπικά στοιχεία»
Παράλληλα, η εταιρεία διαβεβαιώνει πως δεν ετέθησαν σε κίνδυνο τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών της, κατά τη διάρκεια του πρωτοφανούς black out που διήρκεσε για αρκετές ώρες. Νωρίτερα υπήρξαν πληροφορίες πως πωλούνται δεδομένα 1,5 δισ. χρηστών σε χάκερ.
«Δεν έχουμε κανένα στοιχεία πως τα στοιχεία χρηστών μας ετέθησαν σε κίνδυνο ως αποτέλεσμα της διακοπής λειτουργίας» διαβεβαίωσε. Ο CEO της Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ ζήτησε χθες «συγγνώμη» για τα προβλήματα που υπήρξαν στις πλατφόρμες της.