Οι χιλιάδες οργισμένες αναρτήσεις στο Διαδίκτυο από καταναλωτές, η κατακόρυφη πτώση στην αξιολόγησή της (στη μέτρηση του Google Play Store έπεσε στο 1 από 4,8 πριν) και η βουτιά στις παραγγελίες της έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην αλλαγή στάσης της διοίκησης.
Σε… άτακτη υποχώρηση εξαναγκάστηκε η efood μετά τη γενική κατακραυγή.
Η εταιρεία, που βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα όλες τις προηγούμενες ημέρες, όχι μόνο δεν σκοπεύει να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς μέρους των διανομέων της σε freelancers (δηλαδή να εργάζονται με μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών ως ελεύθεροι επαγγελματίες και όχι ως μισθωτοί), όπως αρχικά σχεδίαζε, αλλά προτίθεται να μετατρέψει τις υπάρχουσες συμβάσεις 2.016 εργαζομένων της από ορισμένου χρόνου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Πρόκειται όχι απλώς για μια αναδίπλωση, αλλά για… τεκτονική μετατόπιση θέσης.
Ισχυρό πλήγμα στη φήμη της
Και όλα αυτά λόγω του ισχυρού πλήγματος που δέχθηκε η φήμη της.
Οι χιλιάδες οργισμένες αναρτήσεις στο Διαδίκτυο από καταναλωτές, η κατακόρυφη πτώση στην αξιολόγησή της (στη μέτρηση του Google Play Store έπεσε στο 1 από 4,8 πριν) και η βουτιά στις παραγγελίες της έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην αλλαγή στάσης της διοίκησης.
Η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών, η οποία ιδρύθηκε το 2012 από τα αδέλφια Παμίνο και Κωνσταντίνο Κυρκίνη, για να περάσει λίγα χρόνια αργότερα στον έλεγχο της γερμανικής εταιρείας Delivery Hero, προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται…
Σήμα και στους ανταγωνιστές
Αν και κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει πόσο ακριβώς θα στοιχίσει στην εταιρεία, είναι σίγουρο πως η στροφή 180 μοιρών που έκανε φέρνει νέα δεδομένα στην αγορά, στέλνοντας ένα ευρύτερο σήμα…
Ηδη, ανταγωνίστρια εταιρεία της efood που έκανε πρόσφατα την εμφάνισή της στη χώρα μας ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να προσλάβει 500 νέους διανομείς με συμβάσεις μισθωτής εργασίας αορίστου χρόνου μέχρι το τέλος του 2021 για να υποστηρίξει την ανάπτυξη που παρουσιάζει.