Η πανδημία έχει αλλάξει τις καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων που το έριξαν στο αλκοόλ στο σπίτι και στη μαγειρική.
Η πανδημία έχει αλλάξει τις καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων που το έριξαν στο αλκοόλ στο σπίτι και στη μαγειρική.
Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, οι λιανικές πωλήσεις των αλκοολούχων ποτών κατέγραψαν μεγάλη αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Ρούμι, κρασί & μπίρες
Οι καταναλωτές έδειξαν συγκεκριμένη προτίμηση σε κάποια ποτά με τις πωλήσεις να εκτοξεύονται σε:
- ρούμι 67,7%
- κρασί 49,1%
- ουίσκι 43,6%
- μπίρες 27,3%
Ναι μεν υπήρξε αύξηση στις λιανικές πωλήσεις, παρόλα αυτά οι επιχειρήσεις εμπορίας αλκοολούχων ποτών έχουν χάσει μεγάλο μερίδιο από τις χονδρικές πωλήσεις.
Μετά το αλκοόλ η μαγειρική
Οι Έλληνες βέβαια δεν το έριξαν μόνο στο αλκοόλ αλλά και στη μαγειρική. Οι καταναλωτές αγόρασαν στη δεύτερη καραντίνα από το σουπερμάρκετ προϊόντα που έχουν σχέση με τη μαγειρική:
- καθαριστικά φούρνου (+47,5%)
- λαδόκολλες (+28,4%)
- σακούλες σκουπιδιών (+8,1%)
Από την άλλη, μείωση στις πωλήσεις παρατηρήθηκε σε προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής περιποίησης τα οποία στην περσινή καραντίνα ήταν μέσα στις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών.
Εξαίρεση αποτέλεσαν οι γυναικείες βαφές που σημείωσαν αύξηση 22%.