«Υπήρχε κάτι βαρύ στην ατμόσφαιρα. Θυμάμαι κάθε φορά που μίλαγε, θυμάμαι ότι προσπαθούσε να κάνει πολλά πράγματα να ακουστούν «βρώμικα». Υπήρχε μία μεγάλη συζήτηση στον θίασο γιατί χρησιμοποιούσε πολλές βωμολοχίες και υπήρχαν πολλά ανήλικα παιδιά», δήλωσε ο Παναγιώτης Διονυσακόπουλος, ο οποίος υπήρξε για λίγους μήνες χορευτής στο μιούζικαλ «Billy Elliot»
Νέα μαρτυρία κατά του Δημήτρη Λιγνάδη ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου «Έλα Χαμογέλα» στο Open μίλησε ο νεαρός Παναγιώτης Διονυσακόπουλος, ο οποίος υπήρξε για λίγους μήνες χορευτής στο μιούζικαλ «Billy Elliot», το οποίο είχε σκηνοθετήσει ο Δημήτρης Λιγνάδης το 2015, μετά από οντισιόν σε αγόρια ηλικίας 10-14 ετών.
Μιλώντας στο Open ο νεαρός χορευτής είπε: «Ήμουν χορευτής στην παράσταση Billy Elliot και δεν πιστεύω στην αθωότητά του Λιγνάδη. Γιατί να βασανίζει αθώες ψυχές; Όταν πρωτοάκουσα όλη αυτή την υπόθεση δεν έπεσα από τα σύννεφα. Υπήρχαν φήμες και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι: πώς γίνεται εγώ που είμαι άσχετος με τον χώρο και που είχα συμμετάσχει για λίγους μήνες, να έχω ακούσει φήμες για το πρόσωπό του και άτομα υπεύθυνα να μη γνωρίζουν. Ή άτομα που είναι τόσα χρόνια στον χώρο να μην έχουν κάνει ποτέ κάτι.
Ο ίδιος ο κύριος Λιγνάδης είχε πει αν θέλω να συναντηθούμε εκτός δουλειάς για να μου κάνει μία πρόταση. Έτσι μου είχε πει, θυμάμαι ότι είχα παγώσει μόνο και μόνο από αυτό. Είχα νιώσει μία απειλή, ήταν κατά τη διάρκεια μιας πρόβας που γινόταν στο πρώτο χώρο στη Δροσοπούλου στην Κυψέλη και ήμασταν μπροστά σε όλους. Μου είπε «μία από αυτές τις μέρες να πάμε για ένα ποτό εδώ κοντά κάπου» και να μου μιλήσει. Το είχα αποφύγει και δεν συνέβη ποτέ. Μου είχε στείλει κάποια μηνύματα μετά στο Facebook ξημερώματα. Την επόμενη μέρα όταν ξύπνησα τα βρήκα και ήταν κάπου 2:00 – 3:00 τη νύχτα όταν τα έστειλε. Ήμουν όσο πιο απόμακρος μπορούσα. Είχα μόλις κλείσει τα 20 και είχε ειπωθεί σαν αστείο – σε εισαγωγικά αστείο – ότι εγώ είμαι μεγάλος για αυτόν», είπε ο Π. Διονυσακόπουλος.
«Υπήρχε κάτι βαρύ στην ατμόσφαιρα. Θυμάμαι κάθε φορά που μίλαγε, θυμάμαι ότι προσπαθούσε να κάνει πολλά πράγματα να ακουστούν «βρώμικα». Υπήρχε μία μεγάλη συζήτηση στον θίασο γιατί χρησιμοποιούσε πολλές βωμολοχίες και υπήρχαν πολλά ανήλικα παιδιά. Κάθε φορά υπήρχε ένταση και μου προκαλούσε κάτι αρνητικό. Δεν πιστεύω στην αθωότητά του. Μιλάμε για παιδιά. Μιλάμε για παιδιά… πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που ένα άτομο βρίσκει ευχαρίστηση σε κάτι τέτοιο» πρόσθεσε.