Στους δρόμους η κίνηση στα επίπεδα της τελευταίας μέρας πριν από το δεύτερο lockdown τον περασμένο Νοέμβρη και έξω από τα καταστήματα οι μεγαλύτερες ουρές από την αρχή του click away, με άτομα κάθε ηλικίας να προσπαθούν να ψωνίσουν δώρα ενόψει των Χριστουγέννων
Στους δρόμους η κίνηση στα επίπεδα της τελευταίας μέρας πριν από το δεύτερο lockdown τον περασμένο Νοέμβρη και έξω από τα καταστήματα οι μεγαλύτερες ουρές από την αρχή του click away, με άτομα κάθε ηλικίας να προσπαθούν να ψωνίσουν δώρα ενόψει των Χριστουγέννων.
Όλοι οι δρόμοι από το λιμάνι και κέντρο του Πειραιά, μέχρι την εθνική οδό οδηγούσαν στις αγορές, όπου η αναμονή σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν πολύωρη…
Εικόνες όπως αυτές κεντρίζουν τα βλέμματα όλων. Γυναίκες να δοκιμάζουν παπούτσια στο πεζοδρόμιο. Να προβάρουν κοσμήματα κι να καλούνται να αποφασίσουν στα γρήγορα μέχρι να εξυπηρετηθούν οι επόμενοι. Μητέρες να μπαίνουν με τα παιδικά καρότσια ακόμη και στα ενδότερα του μαγαζιού για να αποφύγουν την ορθοστασία και κάποιοι να διαλέγουν παιχνίδια για τα παιδιά και τα εγγόνια τους, όπως παλιά.
Το click away λένε πελάτες αλλά και καταστηματάρχες είναι αδύνατον να εφαρμοστεί και να δώσει τη λύση.
Έξω από μεγάλο κατάστημα της Νέας Ιωνίας, η ουρά κάποια στιγμή, έφτανε τα… 32 άτομα. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα η ταλαιπωρία πήγαινε χαμένη αφού πολλοί δεν ήξεραν τι έπρεπε να έχουν κάνει πριν πάρουν την απόφαση να κατέβουν στην αγορά.
Κάποιοι με την απόδειξη στα χέρια και σε διπλανά καταστήματα να ψάχνουν τρόπους να προβάρουν ρούχα και παπούτσια. Χωρίς δοκιμή, οι περισσότεροι προσπαθούσαν να μην ρισκάρουν μια αγορά.
Οι εμπορικοί δρόμοι γεμάτοι, όλοι με μάσκες στα πρόσωπα, με το click away όμως να προκαλεί παράπονα, ταλαιπωρία και αλλεπάλληλα προβλήματα από νωρίς το πρωί.
Αυξημένη κίνηση από νωρίς και στα κρεοπωλεία, με τους υπαλλήλους να μην παίρνουν ανάσα κατά διαστήματα.
Σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη, η κίνηση στα περισσότερα συνοικιακά κρεοπωλεία ήταν αυξημένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αφού όπως φαίνεται φέτος, οι πιο πολλοί θα κάνουν γιορτές στα σπίτια τους.
Σε αντίθεση με τα κρεοπωλεία, οι συγκρίσεις για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων σε κεντρικές αγορές, προκαλούν μελαγχολία. Η πτώση του τζίρου είναι δεδομένη όπως μας λένε, καθώς το έδαφος που χάθηκε τους προηγούμενους μήνες, είναι αδύνατον να καλυφθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.