Τα νοικοκυριά αναζητούν τρόπους να αντισταθμίσουν την αφαίρεση προϊόντων στο καλάθι τους.
Όλο και λιγότερα προϊόντα «μπαίνουν» κάθε χρόνο στο καλάθι του σουπερμάρκετ.
Σύμφωνα με ανάλυση της ΕΣΕΕ, μεταξύ των ετών 2010 και 2017 οι συνολικές δαπάνες των ελληνικών νοικοκυριών μειώθηκαν κατά 36 δισ. ευρώ και συγκεκριμένα από τα 152 δισ. ευρώ περιορίσθηκαν στα 116 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα «ΝΕΑ» μέσα στη διετία 2015 – 2017 η μέση μηνιαία δαπάνη των ελληνικών νοικοκυριών για τις αγορές βασικών καταναλωτικών αγαθών από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ μειώθηκε κατά 41 ευρώ, με αποτέλεσμα από τα 280 ευρώ που ήταν το 2015 να μειωθεί το πρώτο τετράμηνο του 2017 στα 239 ευρώ.
Στοιχεία της έρευνας «ShopperHood Study» που παρουσιάστηκε στο 12ο Συνέδριο του ECR Hellas έδειξε ότι οι καταναλωτές πλέον όχι μόνο πηγαίνουν λιγότερες φορές τον μήνα στο σουπερμάρκετ (9 έναντι 10 το 2015), αλλά ξοδεύουν και λιγότερα χρήματα (26,5 ευρώ το μέχρι στιγμής μέσο «καλάθι» φέτος έναντι 28 ευρώ το 2015) και αυτό σε ένα ποσοστό αποτελεί απόρροια της εστίασης του κλάδου των σουπερμάρκετ στις προσφορές.
Κυνηγούν τις προσφορές
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, όλο και περισσότεροι είναι οι καταναλωτές που βρίσκουν καταφύγιο στις προσφορές για να γεμίσουν το καλάθι του σουπερμάρκετ.
Η έρευνα «Βαρόμετρο ΕΒΕΘ», που πραγματοποιήθηκε το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2017 σε συνεργασία με την εταιρεία Palmos Analysis, δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (55%) δηλώνουν ότι αναζητούν συστηματικά προϊόντα σε προσφορά, ενώ μόλις το 8% δηλώνει ότι αδιαφορεί για αυτές.
Πιο ελκυστικό είδος προσφοράς, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα, εμφανίζεται η διάθεση δύο προϊόντων στην τιμή του ενός (64%), ενώ ακολουθούν σε μεγάλη απόσταση η συσκευασία με αυξημένη ποσότητα προϊόντος (20%), τα προϊόντα με σημαντικό ποσοστό έκπτωσης (18%) και η πολλαπλή συσκευασία προϊόντων με έκπτωση στην συνολική τιμή.
πηγή: in.gr