Βασική αξία της Stoiximan είναι η συνεχής εξέλιξη. Εξέλιξη τόσο του brand της Stoiximan, όσο και της διαδικτυακής πλατφόρμας, που γίνεται διαρκώς με γνώμονα την παροχή της πιο ολοκληρωμένης Gametech/iGaming εμπειρίας σε όλα τα προσφερόμενα προϊόντα της. Ανακαλύψτε τα νέα features της πλατφόρμας.
Βασική αξία της Stoiximan είναι η συνεχής εξέλιξη. Των ανθρώπων της, των υπηρεσιών της, της πλατφόρμας της, προσφέροντας μια κορυφαία εμπειρία διασκέδασης και στοιχηματικών (και όχι μόνο) επιλογών. Αυτόματα αυτό σημαίνει ότι την εμπιστεύονται πολλοί άνθρωποι. Πολλοί και σίγουρα διαφορετικοί μεταξύ τους. Αυτή η πραγματικότητα συνοδεύεται όμως και από την ευθύνη να ικανοποιεί όλες αυτές τις διαφορετικές προτιμήσεις.
Η εξέλιξη του brand της Stoiximan, αλλά και της διαδικτυακής πλατφόρμας, γίνεται διαρκώς με γνώμονα την παροχή της πιο ολοκληρωμένης Gametech/iGaming εμπειρίας σε όλα τα προσφερόμενα προϊόντα της. Τα νέα features της πλατφόρμας, έρχονται να συμβάλλουν δυναμικά στον εμπλουτισμό αυτής της εμπειρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα νέες, μοναδικές στην Ελλάδα, επιλογές σε διαφορετικούς τύπους πελατών/μελών
Αναπόφευκτα, η όλη ιδέα της καινούριας τηλεοπτικής καμπάνιας, βασίζεται στην απόλυτη προτεραιότητα της Stoiximan, που είναι πάντα η ικανοποίηση των πελατών/μελών. Η σεναριακή προσέγγιση, έρχεται να αναδείξει αυτή την προτεραιότητα δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στα μέλη και τοποθετώντας τα στο επίκεντρο του σποτ. Βασίζεται, δηλαδή, σε τύπους παικτών με θέση “κλειδί” στα σπορ, πολύ γνωστούς στο ευρύ κοινό και δημιουργεί παραλληλισμούς με τους διάφορους «παίκτες» της Stoiximan. Κατά τη διάρκεια του σποτ, τους συναντάμε σε καθημερινές στιγμές, όπου μπορούμε να τους δούμε να παρουσιάζουν αυτά τα ειδικά και πολύ αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά.
Σκηνοθετικά, συστηνόμαστε με τον κάθε παίκτη με μία ημικυκλική κίνηση της κάμερας, τοποθετώντας τον στο κέντρο της δράσης. Επιπλέον, υπάρχει διάδραση με την αφηγήτρια του σποτ -πρώτη φορά σε τηλεοπτικό σποτ στον κλάδο του igaming χρησιμοποιείται γυναικείο Voice Over για να ντύσει την εξέλιξη της ιστορίας-, καθώς αυτή μας ξεναγεί στους διάφορους τύπους παικτών. Η μουσική επένδυση, έρχεται να αναδείξει την γρήγορη αυτή περιήγηση και να προσθέσει και έναν διασκεδαστικό χαρακτήρα στην όλη πλοκή.
Όλα τα παραπάνω, συμβάλλουν στον βασικό στόχο της νέας αυτής καμπάνιας. Την ανάδειξη των παικτών της Stoiximan ως βασικό λόγο για την εξέλιξη της εταιρίας και ταυτόχρονα την δέσμευση ότι η συνεχής προσπάθεια της εταιρείας για να παράσχει την πιο ολοκληρωμένη Gametech/iGaming εμπειρία δεν έχει ημερομηνία λήξης. Γιατί όπως άλλωστε αναφέρει και το tagline της καμπάνιας… Όποιος παίκτης κι αν είσαι, εδώ κάνεις το παιχνίδι σου.
Λίγα λόγια για τον Όμιλο Stoiximan
Η Stoiximan αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Με γραφεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, σήμερα ο όμιλος δραστηριοποιείται σε 6 χώρες μέσω των brands Stoiximan για την Ελλάδα και την Κύπρο και Betano για τη Γερμανία, την Αυστρία, τη Ρουμανία και την Πορτογαλία.
Επενδύοντας στην τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό, κατάφερε μέσα σε 3 χρόνια να επταπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό του, απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 600 εργαζόμενους. Με έμφαση στην Τεχνολογία, το Υπεύθυνο Παιχνίδι και τον Αθλητισμό, υλοποιεί από το 2017 τη δράση εταιρικής υπευθυνότητας «Μικροί Ήρωες», που προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες σε παιδιά που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες ή κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές, ενώ αναπτύσσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών, που μέχρι σήμερα έχει αγγίξει περισσότερους από 400 αθλητές.