Ό,τι και να πει κανείς στον Γερμανό για τη μη εφαρμογή των εντολών, θα έχει δίκιο, αλλά κι ο Φέτελ από τη μεριά του, ίσως να ήθελε να αποδείξει κάτι.
Μεγάλο μπέρδεμα στη Ferrari στο πρόσφατο γκραν πρι που έγινε στη Ρωσία. Στην ουσία, είχαν δοθεί εντολές στον Σεμπάστιαν Φέτελ να αφήσει τον Σαρλ Λεκλέρκ να τον περάσει. Έλα ντε, όμως, που μάλλον μετά τη νίκη του στη Σινγκαπούρη, ο Γερμανός, παράκουσε… Ή καλύτερα, έκανε πως δεν άκουσε.
Ο ίδιος θα σκέφτηκε πως ένας τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν πρέπει να κάνει στην άκρη για να τον περάσει ένας ικανότατος οδηγός, αλλά νεαρός, μόλις μερικούς μήνες στην ομάδα, με όλο το μέλλον μπροστά του. Προφανώς και θα σκέφτηκε έτσι ο Φέτελ και προφανώς, αν εμείς οι ίδιοι ήμασταν στη θέση του, το ίδιο θα πράτταμε. Εκτός κι αν ο ομόλογός μας στην ομάδα, πήγαινε για πρωτάθλημα. Και ο Λεκλέρκ δεν πάει για πρωτάθλημα.
Φανταστείτε δηλαδή να μας έλεγαν από την ομάδα μας να κάνουμε στην άκρη εμείς, με τα τέσσερα πρωταθλήματα στην κατοχή μας, προκειμένου να περάσει ένας νεαρός οδηγός. Μάλλον, όχι απλά θα κλείναμε τα αυτιά μας, αλλά ούτε που θα μιλούσαμε στον ασύρματο.
Ξέρετε, όμως, γιατί ο Φέτελ έκανε λάθος που παράκουσε τις εντολές; Διότι ο Λεκλέρκ είναι καλύτερος και γρηγορότερος… πιτσιρικάς γαρ. Ο Μονεγάσκος έχει έξι pole position και ο Γερμανός… μία. Ο Λεκλέρκ έχει δύο νίκες και ο Φέτελ… μία. Ισορροπία υπάρχει στους ταχύτερους γύρους (2-2), ενώ ο Φέτελ προηγείται σε καλύτερες θέσεις σε τερματισμούς στα φετινά γκραν πρι με 9-7. Όμως, στη βαθμολογία ο Λεκλέρκ έχει 215 πόντους και ο Φέτελ 194.
Βάση αποτελεσμάτων και γενικότερης εικόνας, ο Λεκλέρκ είναι σαφώς καλύτερος του Γερμανού και ας μην έχει κατακτήσει τίτλο. Ναι, ο Φέτελ έπρεπε να κάνει στην άκρη, δεν έκανε τελικά, όπως κι εμείς δεν θα κάναμε αν βρισκόμασταν στη θέση του, αλλά τελικά η τύχη τα έφερε έτσι, ώστε ο Λεκλέρκ να τερματίσει μπροστά από τον Γερμανό, που εγκατέλειψε.