Η λύση του προβλήματος για τη Ferrari

Τα τρία πράγματα που έκαναν στην ιταλική ομάδα στη Σινγκαπούρη και τα οποία από αουτσάιντερ, την έκαναν νικήτρια.

Πολύς κόσμος περίμενε την επικράτηση της Mercedes του Λιούις Χάμιλτον στη Σινγκαπούρη ή του Μαξ Φερστάπεν με Red Bull. Αντ’ αυτού, είδαμε όλοι μας μια άνετη pole position του Σαρλ Λεκλέρκ και μια εξίσου άνετη νίκη του Σεμπάστιαν Φέτελ. Εκεί λοιπόν όπου όλοι έβλεπαν Χάμιλτον ή Mad Max, ήρθαν οι Ιταλοί και τρέλαναν τους πάντες.

Τι έκανε, όμως, η ιταλική ομάδα και μπόρεσε να κερδίσει σε μια αργή πίστα, όπως αυτή της Σιγκαπούρης; Γιατί όλοι την είχαν φαβορί σε Σπα και Μόντσα και εκεί τα κατάφερε. Στη Σινγκαπούρη, όμως, άλλος ή άλλοι ήταν τα φαβορί.

Η δουλειά για τη Ferrari έχει αρχίσει εδώ και καιρό και τα αποτελέσματα δεν μπορούσαν να έρθουν εν μια νυκτί. Ήδη από τη Γαλλία είχαν αρχίσει να… επαναστατούν οι Ιταλοί με μια νέα εμπρός πτέρυγα, αλλά πολλά επαναστατικά έγιναν στη Σινγκαπούρη.

Αρχικά, «παρέταξαν» μια εκτεταμένη μύτη συγκριτικά με αυτή που είχαμε συνηθίσει. Στα πλευρά υπήρχαν δύο πτερύγια που παρήγαγαν αρκετή κάθε δύναμη, με συνέπεια ο χειρισμός του αυτοκινήτου και πιο συγκεκριμένα του εμπρός μέρους, να είναι πιο εύκολος. Ο αέρας που περνούσε από εκεί, ήταν ωφέλιμος και στα barge-boards.

Από εκεί και πέρα, στη Ferrari παρουσίασαν ένα νέο πάτωμα, το οποίο στο πίσω μέρος και στις άκρες του, είχε πτερύγια. Τόσο στο σώμα του πατώματος όσο και έξω από αυτό, κάθετα τοποθετημένα δηλαδή. Αυτά είχαν εμφανιστεί πρώτα στη Γαλλία και βελτιώθηκαν σε μεγάλο βαθμό στη Σινγκαπούρη. Έτσι, παραγόταν επίσης περισσότερη κάθετη δύναμη, ειδικά για αυτό το γκραν πρι.

Τέλος, εμφανίστηκε και νέος διαχύτης για τον ίδιο σκοπό.

Άραγε, στο Σότσι, στη Ρωσία, στο γκραν πρι που ακολουθεί, η Ferrari θα μπορέσει να κερδίσει; Μην ξεχνάμε πως η μόνη εταιρεία που νικάει εκεί, είναι η Mercedes.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από