Τι συμβαίνει με τη Ferrari και τι αλλάζει…

Τι συμβαίνει με τη Ferrari και τι αλλάζει…

Που υπερτερεί η ιταλική εταιρεία έναντι της Mercedes και γιατί θα το... θυσιάσει για να μειώσει τη διαφορά.

Το γαλλικό γκραν πρι τελείωσε και όπως σε όλα τα υπόλοιπα φετινά, έτσι και σε αυτό κυριάρχησε η Mercedes. Μπορεί στις δοκιμές της Βαρκελώνης να κυριάρχησε η Ferrari και να έδειχνε το φαβορί φέτος, μπορεί σε μερικούς αγώνες να ξεκινούσε ως φαβορί για τη νίκη, αλλά αυτή που κυριαρχεί εν τέλει, είναι η Mercedes.

Κι όμως, στον Καναδά, παρά την απώλεια της νίκης από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, η Ferrari μπόρεσε να διατηρηθεί στην κορυφή, παρά την ανελέητη καταδίωξη από τη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον. Μάλιστα, στις ευθείες και παρά τη χρήση του DRS, ο Βρετανός δεν μπορούσε να περάσει τον Φέτελ, που μερικές φορές κιόλας, αύξανε τη διαφορά. Αυτό γινόταν στις ευθείες περισσότερο.

Άρα, αφού η Ferrari έχει τον πιο γρήγορο κινητήρα ή μονοθέσιο, γιατί δεν κερδίζει; Η απάντηση έχει να κάνει με το αεροδυναμικό πακέτο και την παραγωγή κάθετης δύναμης. Στη Ferrari είναι μικρότερη και δεν μπορεί να ταιριάξει με τα ελαστικά και τη θερμοκρασία τους και… χάνει στις στροφές, εκεί όπου η Mercedes είναι ταχύτερη.

Και φαίνεται πως αυτό είναι το μυστικό της Mercedes τα τελευταία 2-3 χρόνια, μαζί και το φετινό. Τι προτίθεται να κάνει λοιπόν η Ferrari για να μειώσει την απόσταση από τη Mercedes; Θα… θυσιάσει το μεγαλύτερό της όπλο. Με λίγα λόγια, θα παράξει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη μέσω των πτέρυγών της για να «πατούν» καλύτερα τα ελαστικά στο οδόστρωμα, με συνέπεια να είναι λίγο πιο αργός ο κινητήρας.

Έτσι, στη Ferrari θεωρούν πως θα υπάρξει καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στην ισχύ του κινητήρα με το αεροδυναμικό πακέτο και θα μειωθεί η διαφορά από τη Mercedes, που υπερτερεί σε αυτόν τον τομέα. Έτσι, ναι μεν θα είναι λιγότερο γρήγορη στις ευθείες, αλλά θα είναι πιο γρήγορη στις στροφές.

Ο συνδυασμός θα είναι καλύτερος και προφανώς θα αυξηθεί η μέση ωριαία ταχύτητα. Ο λόγος λοιπόν που η Mercedes κερδίζει παρόλο που ο κινητήρας της δεν αποδίδει τόσο καλά όσο αυτός της Ferrari, είναι πως το αεροδυναμικό της πακέτο είναι καλύτερο και πως έχει βρει την ιδανική ισορροπία…

Στη Ferrari λοιπόν ελπίζουν να αλλάξουν την ισχύουσα κατάσταση στο πρωτάθλημα της Formula 1, δίχως να ασχολούνται με αργότερα μονοθέσια, όπως κατά κόρον συμβαίνει φέτος.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ