Οι απόψεις διίστανται, αλλά σημασία έχει η απόφαση που πήραν οι κριτές, πώς την πήραν και γιατί αυτή άργησε...
Μπορεί στο πρόσφατο γκραν πρι που έγινε στον Καναδά, να αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού ο Σεμπάστιαν Φέτελ, αλλά τους 25 πόντους της νίκης τους πήρε ο Λιούις Χάμιλτον. Βλέπετε, ο οδηγός της Ferrari εμπόδισε σε κάποια φάση τον Βρετανό και ως εκ τούτου, δέχτηκε την ποινή των 5δλ., που ήταν αρκετή προκειμένου να του αφαιρέσει τη νίκη και να τερματίσει δεύτερος.
Οι απόψεις είναι πολλές, διίστανται, όπως είναι φυσιολογικό, αλλά το σκεπτικό των κριτών έχει ως εξής. Ο Φέτελ λοιπόν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, βγήκε εκτός πίστας και όταν μπήκε, έκανε το τιμόνι του δεξιά για να αντιμετωπίσει την υπερστροφή που εμφανίστηκε.
Στη συνέχεια, έστριψε το τιμόνι αριστερά και με το που πήγε να τον περάσει ο Χάμιλτον, έκανε μια μικρή κίνηση δεξιά και κάπως έτσι τον εμπόδισε. Οι κριτές λοιπόν, άργησαν να πάρουν την απόφασή τους, γιατί είδαν πάρα πολλές φορές το συμβάν. Όχι μια και δυο, αλλά πολλές.
Και διαπίστωσαν πως από τη στιγμή που ο Φέτελ έκανε το τιμόνι αριστερά, είχε τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Άρα, η τελευταία κίνηση προς τα δεξιά, έγινε προκειμένου να εμποδίσει τον Χάμιλτον. Για αυτό λοιπόν τιμωρήθηκε ο Γερμανός. Διότι είχε το έλεγχο της Ferrari του και επίτηδες έκλεισε τον Βρετανό.
Κάπως έτσι χάθηκε η νίκη από τον Φέτελ και πέρασε στα χέρια του Χάμιλτον, ενός Χάμιλτον που το 2016 στο Μονακό, είχε εμποδίσει τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να τον περάσει, με σχεδόν παρόμοιο τρόπο. Ο Χάμιλτον είχε κλείσει τον Αυστραλό. Ο Ρικιάρντο είχε πάρει τον… αέρα του μονοθεσίου του Χάμιλτον εκείνη τη στιγμή, αλλά κλείστηκε από τον Βρετανό, ο οποίος δεν τιμωρήθηκε.
Κατά προσωπική άποψη, όπως τιμωρήθηκε ο Φέτελ πριν από μερικές ημέρες, θα έπρεπε να τιμωρηθεί και ο Χάμιλτον τότε. Σύμφωνα με τις αποφάσεις των κριτών, τιμώρησαν τον Φέτελ, αλλά δεν τιμώρησαν τον Χάμιλτον.