Έπαιξε με τις πιθανότητες του 66% η Ferrari

Έπαιξε με τις πιθανότητες του 66% η Ferrari

Στην ιταλική ομάδα πίστεψαν σε ένα «συμβάν» για να χαρίσουν τη νίκη στον Σαρλ Λεκλέρκ, αλλά εν τέλει αυτό δεν έγινε ποτέ.

Ακόμα ένα 1-2, το τέταρτο φετινό στους τέσσερις αγώνες που έχουν γίνει έως τώρα στη Formula 1, σημείωσε στο Μπακού η Mercedes. Ο Βαλτέρι Μπότας, αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, αφήνοντας δεύτερο τον Λιούις Χάμιλτον. Η διαφορά του ενός πόντου στη βαθμολογία, οφείλεται στον έξτρα (πόντο) που έχει αποσπάσει ο Φινλανδός επειδή έχει κάνει τον ταχύτερο γύρο στην Αυστραλία.

Κι όμως, ίσως ο αγώνας το Πάσχα να είχε διαφορετικό νικητή, αν η τύχη ή οι πιθανότητες ήταν με το μέρος μιας άλλης ομάδας και ενός άλλου οδηγού. Της Ferrari και του Σαρλ Λεκλέρκ. Ενώ ο Μονεγάσκος θα μπορούσε να κατακτήσει την pole position, έκανε λάθος στα προκριματικά και είχε επαφή με τα προστατευτικά. Εκεί, λειτούργησε ή καλύτερα φρέναρε με τον τρόπο που θα φρέναρε αν η Ferrari του «φορούσε» τα μαλακά ελαστικά, αλλά εκείνος «φορούσε» τα μεσαία. Και από τη στιγμή που υπήρξε μπλοκάρισμα στην πιο στενή στροφή ολόκληρου του πρωταθλήματος (8η στο Μπακού), η συνέχεια ήταν γνωστή.

Η Ferrari από εκεί και πέρα, προσπάθησε να παίξει με τις πιθανότητες. Στα τρία γκραν πρι που είχαν γίνει πρωτύτερα στο Αζερμπαϊτζάν, το αυτοκίνητο του αλυτάρχη είχε κάνει την εμφάνισή του δύο φορές. Οι πιθανότητες ανέρχονται στο 66%, όσες περίπου είναι και οι είσοδοί του στο Μονακό, τα τελευταία περίπου 16 χρόνια.

Η Ferrari λοιπόν επέλεξε το εξής. Άφησε όσο μπορούσε τον Λεκλέρκ με τη μεσαία γόμα στον αγώνα, με την ελπίδα πως θα συμβεί κάποιο ατύχημα και πως ο αλυτάρχης θα έκανε την εμφάνισή του στην πίστα. Τότε θα έμπαινε στα πιτ και θα εξερχόταν αυτών, πρώτος. Αλλά δυστυχώς για τους Ιταλούς, κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ και ως εκ τούτου, χαραμίστηκε όλη η προσπάθεια του νεαρού οδηγού.

Επικράτησε το… 34% των πιθανοτήτων, ο αλυτάρχης δεν έκανε την είσοδό του στην πίστα πράξη και εκεί που ο Λεκλέρκ είχε πολλές ελπίδες για νίκη, αυτές εξανεμίστηκαν σιγά σιγά, καθώς τον πέρασαν οι δύο Mercedes και εν συνεχεία μπήκε για δεύτερη φορά στα πιτ (στον 47ο από τους 51 γύρους και όταν όλα είχαν χαθεί βεβαίως-το πρώτο πιτ το είχε κάνει στον 34ο), κάνοντας τον ταχύτερο γύρο στον 50ό. Κάτι που σημαίνει πως μόνο αυτό λειτούργησε σωστά στη στρατηγική της ομάδας.

Δεν υπήρξε κανένα ατύχημα που να διακόψει τον αγώνα, η Mercedes αντέδρασε σωστά εν τέλει και έβαλε τους οδηγούς της μια φορά στα πιτ και στη Ferrari έμειναν με το ρίσκο που δεν τους βγήκε. Όντως, το 66% των πιθανοτήτων να μπει ο αλυτάρχης στην πίστα, διευκολύνοντας την εκάστοτε ομάδα και τον εκάστοτε οδηγό να αλλάξει ελαστικά, είναι μεγάλο ποσοστό, αλλά το Πάσχα δεν ήταν τυχερό για τους Ιταλούς.

Και να φανταστεί κανείς πως στα δοκιμαστικά είχαμε δύο διακοπές από ατυχήματα…

Επίσης, το ποσοστό εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας στο Μπακού, έπεσε πλέον στο 50%.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ