Οι Mercedes επιβεβαίωσαν τα προγνωστικά και έκαναν το «1-2» στην Κίνα. Νικητής ο Χάμιλτον, 2ος ο Μπότας ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Φέτελ.
Το πράγμα φάνηκε προς τα πού πάει μετά το χτεσινό «1-2» των χρονομετρημένων δοκιμαστικών. Το ίδιο σενάριο επαναλήφθηκε και στον αγώνα με τις Mercedes να κάνουν έναν ήσυχο αγώνα και να μην προβληματίζονται από τον ανταγωνισμό.
Το μόνο που άλλαξε στο 1000ό Grand Prix στην Ιστορία της Formula 1, ήταν η σειρά των οδηγών με τον Χάμιλτον να παίρνει τη νίκη, τον ταχύτερο χτες Μπότας να τερματίζει 2ος και τον Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari στην 3η θέση.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull, 5ος ήρθε ο Σαρλ Λεκλέρκ με Ferrari και 6ος ο Πιέρ Γκασλί με Red Bull. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ντάνι Ρικιάρντο (7ος με Renault), Πέρες (8ος με Racing Point), Ράικονεν (9ος με Afa Romeo) και ο εκπληκτικός Άλμπον (10ος με Toro Rosso).
Τι κρατάμε από τον αγώνα; Από την μία το σαρωτικό ξεκίνημα των Ασημένιων Βελών που στα πρώτα τρία Grand Prix της σεζόν έχουν πετύχει ισάριθμα «1-2». Η επιτομή της επιτυχίας που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την εικόνα της Ferrari που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση με τη νέα της απόφαση να δώσει εντολή στον Λεκλέρκ να κάνει στην… άκρη για τον όχι εμφανός ταχύτερό του Φέτελ, την ώρα που οι μηχανικοί της τα έκαναν μαντάρα και στη διαδικασία των pit stops.
Επίσης κρατάμε την για ακόμα μια φορά εξαιρετική απόδοση του Ράικονεν που κατάφερε να βάλει στους βαθμούς την Alfa Romeo, αλλά και τον Βρετανό με Ταϊλανδέζικες ρίζες Αλεξάντερ Άλμπον που κατάφερε να καταταγεί εντός βαθμολογούμενης δεκάδας για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Ακολουθεί αναλυτικά η τελική κατάταξη των οδηγών: