Για αυτό ο Αλόνσο ήταν από τους σπουδαιότερους οδηγούς

Για αυτό ο Αλόνσο ήταν από τους σπουδαιότερους οδηγούς

Μια μικρή ματιά που αποδεικνύει πως ο Ισπανός ήταν από τους καλύτερους που πέρασαν ποτέ από τη Formula 1.

Δυστυχώς από το 2019, ο Φερνάντο Αλόνσο δεν θα βρίσκεται στον μαγικό κόσμο της Formula 1. Πήρε την απόφαση να σταματήσει και να επικεντρωθεί αλλού, κάτι το οποίο στενοχώρησε φυσικά πολλούς από εμάς. Μην ξεχνάμε πως ο Ισπανός προσπαθούσε να πάρει (και τις περισσότερες φορές έπαιρνε) το 110% από τα μονοθέσιά του είτε αυτά ήταν καλά είτε από τα χειρότερα. Δυστυχώς (ξανά), στα τελευταία στάδια της καριέρας του, οδηγούσε από τα χειρότερα, αλλά παρόλα αυτά, συγκέντρωνε πόντους με αυτά, που λίγοι θα συνέλεγαν.

Για να καταλάβετε κι εσείς πόσο σπουδαίος οδηγός ήταν ο Ισπανός (και γράφουμε ήταν διότι από το 2019 δεν θα βρίσκεται στη Formula 1), από τις 17 σεζόν που μετείχε στο σπορ, μόλις τη μία φορά είχε το καλύτερο μονοθέσιο ή το γρηγορότερο. Όπως θέλετε εσείς πείτε το. Κι όμως, μπόρεσε να κατακτήσει δύο παγκόσμιους τίτλους, το 2005 και το 2006.

Η σύγκριση φυσικά με τους Άιρτον Σένα, Αλέν Προστ, Μίχαελ Σουμάχερ και Λιούις Χάμιλτον, είναι αναπόφευκτη. Καθώς ο Βραζιλιάνος κατέκτησε τρεις τίτλους στα 11 χρόνια καριέρας στη Formula 1, έχοντας στη διάθεσή του το γρηγορότερο μονοθέσιο έξι φορές, άλλες τόσες ο Γάλλος είχε κι αυτός το γρηγορότερο, κατακτώντας τέσσερα πρωταθλήματα σε 13 σεζόν, ενώ ο Γερμανός των επτά τίτλων σε 19 χρόνια καριέρας στη Formula 1, είχε κι αυτός έξι φορές το καλύτερο μονοθέσιο.

Όσον αφορά στον Βρετανό των πέντε τίτλων και των 12 σεζόν, επτά ήταν οι φορές που είχε το καλύτερο αυτοκίνητο.

Από τα παραπάνω αποδεικνύεται πόσο σπουδαίος οδηγός είναι ο Αλόνσο και πως μερικές φορές οι αριθμοί δεν λένε την πλήρη αλήθεια. Οι αποφάσεις, όμως, τη λένε. Με τον Ισπανό, δυστυχώς για αυτόν, να παίρνει τη λάθος όπως αποδείχτηκε να μεταπηδήσει στη McLaren Honda τότε το 2015 και έως και φέτος, να μην καταφέρνει τίποτα το ιδιαίτερο για τους λόγους που όλοι ξέρουμε. Τουλάχιστον τον θαυμάσαμε να παίρνει ό,τι μπορεί από τα… χειρότερα μονοθέσια που είχε στη διάθεσή του.

Από την άλλη ο Χάμιλτον πήρε την ολόσωστη. Κι ας του έκανε πλάκα ο Τζέρεμι Κλάρκσον στο Top Gear όταν τον ρωτούσε «μα πώς πήρες αυτή την απόφαση, να φύγεις δηλαδή από μια ομάδα όπως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (εννοούσε τη McLaren) και να πας στη… Γουέστ Χαμ (Mercedes);». Το 2013 έγινε αυτό, αλλά εν αντιθέσει με τη McLaren που πήγε τελικά από το κακό στο χειρότερο, η Mercedes χρειάστηκε μόλις μια σεζόν για να παραδώσει το 2014 στον Βρετανό το καλύτερο μονοθέσιο έως και φέτος.

Οι αποφάσεις που πήραν οι δύο οδηγοί ήταν εκ διαμέτρου αντίθετες. Ο ένας προτίμησε μια ομάδα που δεν ήταν σε τόσο καλή κατάσταση και όλοι περίμεναν να πάει καλύτερα – κάτι που δεν έγινε τελικά – ενώ ο άλλος, δηλαδή ο Χάμιλτον, άφησε τη McLaren, μια ομάδα με πλούσια ιστορία και μεταπήδησε στη Mercedes. Όπως έδειξε η ιστορία, ο ένας έπραξε σωστά και ο άλλος, λάθος.

Αλλά έτσι είναι αυτά και τίποτα φυσικά δεν μπορεί να μειώσει την οδηγική ικανότητα και αντίληψη του Αλόνσο, όταν αυτός βρισκόταν μέσα στο κοκ-πιτ. Και ας έχει μόλις δύο τίτλους στο ενεργητικό του.

Θα τον θυμόμαστε πάντα ως έναν από τους πιο καλούς οδηγούς ever στη Formula 1 και για να ολοκληρώσουμε την αναφορά, θα προσθέσουμε το τελευταίο «δυστυχώς», καθώς με το που είχε μάθει ο Ζακ Βιλνέβ πως ο Αλόνσο πήρε μεταγραφή στη McLaren, τόνισε πως στην ουσία ο Ισπανός «κατέστρεψε» την καριέρα του…

Έπεσε μέσα ο Καναδός…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ