Το νέο λογότυπο της F1

Το νέο λογότυπο της F1

Η Liberty Media προωθεί σημαντικές αλλαγές στη F1 κι η αντικατάσταση του λογότυπου που χρησιμοποιείτο επί 23 χρόνια, θεωρήθηκε επιτακτική.

Η Formula 1 μπήκε -επίσημα- σε νέα εποχή, καθώς μετά το τέλος του γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, αποκαλύφθηκε το νέο λογότυπο του αθλήματος, το οποίο ενεκρίθη κι από τη FIA. Σε αυτό φαίνονται δυο μονοθέσια να «μονομαχούν» για τη νίκη λίγο πριν από τη γραμμή τερματισμού.

Ο Σον Μπράτσες, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της F1, δήλωσε: «Το παλιό σχέδιο δεν μπορούσε πλέον να χρησιμοποιηθεί σε σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες». Έφερε, μάλιστα, ως παράδειγμα την Coca Cola και τα Starbucks που απλοποίησαν το σήμα τους γι’ αυτόν τον λόγο.

Η σχετική δημοσίευση στο Twitter:

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ