MOTORSPORT

Η Formula 1 μπήκε -επίσημα- σε νέα εποχή, καθώς μετά το τέλος του γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, αποκαλύφθηκε το νέο λογότυπο του αθλήματος, το οποίο ενεκρίθη κι από τη FIA. Σε αυτό φαίνονται δυο μονοθέσια να «μονομαχούν» για τη νίκη λίγο πριν από τη γραμμή τερματισμού.
Ο Σον Μπράτσες, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της F1, δήλωσε: «Το παλιό σχέδιο δεν μπορούσε πλέον να χρησιμοποιηθεί σε σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες». Έφερε, μάλιστα, ως παράδειγμα την Coca Cola και τα Starbucks που απλοποίησαν το σήμα τους γι’ αυτόν τον λόγο.
Η σχετική δημοσίευση στο Twitter:
After an amazing season – a new #F1 era awaits
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj— Formula 1 (@F1) 26 Νοεμβρίου 2017