Η F1 μπαίνει, αύριο (26/11) σε καινούρια εποχή, αρχής γενομένης από το ανανεωμένο λογότυπο.
Το αυριανό (26/11) γκραν πριν στο Άμπου Ντάμπι είναι το τελευταίο του φετινού πρωταθλήματος αλλά θα αποτελέσει την αρχή μιας νέας εποχής για τη F1 καθώς το καινούριο λογότυπό της θα παρουσιαστεί πριν από την εκκίνηση στο σιρκουΐ στη Yas Marina.
Η Liberty Media που έχει αναλάβει την εμπορική εκμετάλλευση του αθλήματος προωθεί πολλές αλλαγές με χρονικό ορίζοντα το 2020 αλλά η ανανέωση της εικόνας είναι κεφαλαιώδους σημασίας.
Ο επικεφαλής της Liberty Media, Τσέις Κάρεϊ, δήλωσε σχετικά: «Αυτό που θέλουμε είναι να δώσουμε μια φρέσκια ενέργεια στο άθλημα και έχουμε πολλά σχέδια και πολλά πράγματα κατά νου Πιστεύουμε ότι το λογότυπο είναι ένας καλός τρόπος να τονίσουμε τον ενθουσιασμό και τη νέα αίσθηση που θέλουμε να προσδώσουμε. Δεν θέλουμε να αλλάξουμε το σπορ».
Το υπάρχον λογότυπο σχεδιάστηκε από την εταιρεία Carter Wong Design πριν από 23 χρόνια.