Ο Οζιέ επιστρέφει στη Citroen για να γράψει Ιστορία

Ο Οζιέ επιστρέφει στη Citroen για να γράψει Ιστορία

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θα οδηγήσει ξανά τη νέα σεζόν το αυτοκίνητο της Citroen στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), καθώς υπέγραψε συμβόλαιο με τη γαλλική ομάδα για το 2019, κυνηγώντας ένα άπιαστο κατόρθωμα του θρύλου, Γιούχα Κάνκουνεν.

Ο κάτοχος του τίτλου των οδηγών στο WRC επιστρέφει στη Citroen, στην οποία πέρασε τα πρώτα χρόνια της καριέρας του στο πρωτάθλημα, ύστερα από τη διετή θητεία του στην M-Sport Ford (2017-18). Η σημερινή ανακοίνωση δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες είχε διαφανεί ότι ο 34χρονος Γάλλος όδευε προς την κατεύθυνση της Citroen και όχι προς την επέκταση της συνεργασίας του με τη βρετανική ομάδα. Μάλιστα, ο Οζιέ είχε ξεκαθαρίσει τον περασμένο μήνα ότι θα συμφωνούσε σε ένα τελευταίο συμβόλαιο στο WRC, προτού βάλει τέλος στη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα, στο οποίο κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια.

Οι πέντε διαδοχικοί τίτλοι που έχει κατακτήσει ο Οζιέ με τη Volkswagen Motorsport (2013-16) και την M-Sport Ford (2017), τον έχουν καταστήσει τον δεύτερο πιο επιτυχημένο οδηγό του WRC πίσω από τον -συμπατριώτη του και άλλοτε ομόσταυλό του στη Citroen- Σεμπαστιάν Λεμπ (9 πρωταθλήματα, 2004-12). Ο Οζιέ τόνισε ότι ένας παράγοντας «κλειδί» πίσω από την απόφασή του να μετακομίσει στη Citroen ήταν η επιθυμία να κατακτήσει το πρωτάθλημα με μια τρίτη ομάδα, κάτι που έχει πετύχει μόνο ο Φινλανδός Γιούχα Κάνκουνεν.

«Υπήρχαν διάφοροι παράγοντες που επηρέασαν την απόφασή μου» υπογράμμισε ο Γάλλος και συνέχισε: «Πραγματικά μου αρέσει η ιδέα να δουλέψω ξανά με ανθρώπους, με τους οποίους τα πράγματα πήγαν πολύ καλά πριν από μερικά χρόνια, και είμαι επίσης ενθουσιασμένος με την ευκαιρία να προσπαθήσω και να καταφέρω να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής με έναν τρίτο διαφορετικό κατασκευαστή. Και μολονότι δεν παίρνω τίποτα ως δεδομένο, είμαι πεπεισμένος ότι το αυτοκίνητο διαθέτει σαφείς δυνατότητες και έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους στο Σατορί (σ.σ. εκεί βρίσκεται η «βάση» της ομάδας). Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με την προοπτική να αναλάβω αυτή τη νέα πρόκληση με τη Citroen. Στην πραγματικότητα, ανυπομονώ, ειδικά επειδή δεν έχω ξεχάσει ότι αυτή είναι η ομάδα που μου έδωσε την πρώτη ευκαιρία να αγωνιστώ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα».

Ο Οζιέ κατέκτησε τον τίτλο στο Junior WRC με τη Citroen το 2008, ενώ στη διάρκεια εκείνης της χρονιάς έκανε την πρώτη εμφάνισή του στο WRC. Τη διετία 2009-10 οδήγησε για λογαριασμό της δεύτερης ομάδας της Citroen, της Citroen Junior Team, με την οποία πανηγύρισε την πρώτη νίκη της καριέρας του στο WRC στην Πορτογαλία το 2010. Στο δεύτερο μισό εκείνης της σεζόν πήρε… προαγωγή για τη Citroen, ωστόσο αποχώρησε μετά το τέλος της σεζόν του 2011, ύστερα από την αυξανόμενη ένταση ανάμεσα στον ίδιο, στον Λεμπ και τους διοικούντες αναφορικά με τις εντολές της ομάδας προς τους οδηγούς. Το 2012 εντάχθηκε στο δυναμικό της Volkswagen, από την οποία μετακόμισε στην M-Sport Ford το 2017, όταν η γερμανική ομάδα αποσύρθηκε από το WRC.

«Όταν αποφασίσαμε να πάμε στην M-Sport πριν από δύο χρόνια, πολλοί το θεώρησαν ρίσκο. Εγώ το θεώρησα πρόκληση και μαζί πετύχαμε κάτι εξαιρετικό» είπε ο Οζιέ και συμπλήρωσε: «Ο Μάλκολμ (σ.σ. Γουίλσον, ο επικεφαλής της M-Sport Ford) και η ομάδα του έχουν μεγάλο πάθος για τους αγώνες ράλι και θα ήθελα να ευχαριστήσω κάθε έναν από αυτούς για τα δύο απίστευτα χρόνια μαζί. Τώρα είναι ώρα για μια άλλη νέα πρόκληση, αλλά πρώτα θα επικεντρώσουμε την προσοχή μας στο να φέρουμε αυτή την ξεχωριστή συνεργασία σε ένα τέλος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το πρωτάθλημα είναι ακόμη εξαιρετικά «ανοιχτό» (σ.σ. ο Οζιέ είναι αυτή τη στιγμή τρίτος στην κατάταξη των οδηγών με 154 βαθμούς, ενώ μπροστά του βρίσκονται ο Οτ Τανάκ με 164 και ο Τιερί Νεβίλ με 177) και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για να κρατήσουμε ζωντανές τις ελπίδες μας και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε τον τίτλο ως το τέλος».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ