Αλυσίδα ατυχιών και λαθών

Αλυσίδα ατυχιών και λαθών

Τι πήγε τόσο λάθος στη Ferrari και ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα μπορούσε να κατακτήσει τη νίκη στη Σινγκαπούρη, τερμάτισε τρίτος.

Λίγο πριν αρχίσουν οι διαδικασίες, επίσημες και μη, στη Σινγκαπούρη, όλος ο κόσμος που ασχολείται με τη Formula 1, σημείωνε πως ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα κατακτούσε τη νίκη στο γκραν πρι. Όχι, όμως, δεν κατέκτησε την pole, ούτε καν τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση, αλλά εν τέλει εκκίνησε και τερμάτισε τρίτος, με τον άμεσο ανταγωνιστή του, τον Λιούις Χάμιλτον, να τερματίζει πρώτος και να αυξάνει τη διαφορά τους στους 40 πόντους, έξι «γύρους» πριν το πέσιμο της καρό σημαίας του πρωταθλήματος.

Ενώ λοιπόν όλοι περίμεναν μια άνετη νίκη του Φέτελ, αυτή ήρθε, αλλά μέσω του… Χάμιλτον, που δεν κινδύνευσε ποτέ στην κούρσα, δείχνοντας πως η Mercedes έμαθε από τα όσα είχαν γίνει στο Σπα του Βελγίου.

Σε αυτό το σημείο, πάντως, καλό θα ήταν να δούμε ποιοι ήταν οι λόγοι που η Ferrari μέσω του Φέτελ, δεν έφτασε στη νίκη στη Σινγκαπούρη και όχι μόνο αυτό, αλλά τερμάτισε τρίτος.

-Υπήρξε μια επαφή στον τοίχο στη Στροφή 21 την Παρασκευή, κάτι που κόστισε πολύτιμο χρόνο στο setup του αυτοκινήτου, ενώ δεν προστέθηκαν άλλα data για τα ελαστικά

-Υπήρξε μια ασυνεννοησία στον ασύρματο ανάμεσα στον Φέτελ και τον μηχανικό του για το πώς θα χειριστεί τα ελαστικά του στον γύρο που θα έκανε για να κερδίσει την pole position

-Σε αυτόν τον γύρο, υπήρξαν μπλοκαρίσματα στη 13η και 14η στροφή, που του στοίχισαν και προφανώς είχαν να κάνουν με την προετοιμασία και τη διαχείριση των ελαστικών

-Όταν εξήλθε των πιτ την πρώτη φορά μετά την εκκίνηση, ο Φέτελ βρέθηκε πίσω από μια Force India και έχασε χρόνο

-Στο πιτ στοπ, τοποθετήθηκε η ultrasoft γόμα και όχι η soft, με συνέπεια να διαχειρίζεται την κατάστασή τους στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα

Κάπως έτσι λοιπόν χάθηκε η «σίγουρη» νίκη του Φέτελ στη Σινγκαπούρη για την οποία όλοι έκαναν λόγο και από εκεί που ήταν το φαβορί για τον τίτλο, τώρα πρέπει να μαζέψει τη διαφορά των 40 πόντων, αλλά και να μην δει ξανά τον Χάμιλτον να τερματίζει 39δλ. μπροστά, όπως έγινε στη Μαρίνα Μπέι.

Από τη Γερμανία και μετά, ο Χάμιλτον έχει κερδίσει τέσσερις στους πέντε αγώνες. Στη Γερμανία, κέρδισε από το πίσω μέρος του γκριντ και αφού ο Φέτελ είχε έξοδο, στην Ουγγαρία ο Βρετανός κέρδισε την pole στη βροχή και πήρε τη νίκη σε μια πίστα όπου το προσπέρασμα είναι δύσκολο, στην Ιταλία ήταν εξαρχής επιθετικός και με τη βοήθεια του Βαλτέρι Μπότας, έκανε τους Ιταλούς να θυμούνται αυτόν τον αγώνα με πίκρα, ενώ στη Σινγκαπούρη, κέρδισε για όλους τους παραπάνω λόγους που αναφέραμε (συν μερικούς άλλους βεβαίως).

Σε καμία περίπτωση αυτά τα λάθη δεν μειώνουν την αξία της Mercedes και του Χάμιλτον. Οι «Γερμανοί» έμαθαν από τα λάθη τους και έχουν μπορέσει τούτη τη στιγμή να είναι πρώτο φαβορί. Απλά, όταν κατά παραδοχή, η Ferrari είναι καλύτερη, στέκεσαι εκεί για να δεις τι έχει πάει λάθος στους Ιταλούς. Αυτός είναι ο σκοπός του κειμένου και όχι να μειώσει την επιτυχία της Mercedes και του εκπληκτικού σε αυτό το διάστημα, Χάμιλτον.

Πλέον, έχοντας 40 πόντους διαφορά από τον Φέτελ, για να πάρει τον τίτλο ο Βρετανός, χρειάζεται τρεις νίκες και μια τρίτη θέση στους έξι αγώνες που απομένουν, ενώ για να τον κατακτήσει ο Φέτελ, θέλει μόνο δικές του νίκες, με τον Χάμιλτον να τερματίζει δεύτερος. Προφανώς και δεν θα γίνουν έτσι τα πράγματα, απλά τα σενάρια είναι υπαρκτά και καλό είναι να αναφερθούν.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ