Γιατί και πώς ο Λιούις Χάμιλτον μπόρεσε να κερδίσει μέσα στην Ιταλία, απογοητεύοντας τους φίλους της Ferrari.
Συναρπαστικό ήταν το γκραν πρι που έγινε στη Μόντσα της Ιταλίας. Εκεί όπου ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να περάσει και τον Σεμπάστιαν Φέτελ (και επαφή να μην είχαν, ο Βρετανός θα περνούσε) και τον Κίμι Ραϊκόνεν. Ήταν το χειρότερο σενάριο για τους τιφόζι της Ferrari, να δουν και τους δύο οδηγούς της να προσπερνώνται από τον… εχθρό.
Και φρόντιζαν να δείχνουν σε κάθε ευκαιρία πόσο πολύ τον αντιπαθούν.
Βέβαια, αυτά ο Χάμιλτον δεν τα λαμβάνει και πολύ υπόψη, καθώς δουλειά του είναι να προσπαθήσει να φτάσει στην κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Και γινόταν λόγος, μάλιστα, από μερικούς, πως αφού στο Σπα η Ferrari έκανε περίπατο, το ίδιο θα έκανε και στη Μόντσα. Άλλοι πάλι, σημείωναν πως το έργο της Ferrari δεν θα ήταν τόσο εύκολο, αφού οι δύο πίστες έχουν μια σημαντική διαφορά.
Την οποία εκμεταλλεύτηκε ο Βρετανός και έφτασε στην κατάκτηση της νίκης. Γιατί οι πρωταθλητές δεν αναδεικνύονται μόνο όταν έχουν το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά ακόμα και χειρότερο από τους αντιπάλους τους.
Το Σπα λοιπόν είχε μερικές αργές στροφές και εκεί η Ferrari ήταν άπιαστη. Εξερχόταν με μεγαλύτερη ταχύτητα από τις στροφές, εν αντιθέσει με τη Mercedes, που εκεί δεν είχε προβάδισμα και δεν μπορούσε να κλείσει τη διαφορά.
Στη Μόντσα, όμως, τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Ο Χάμιλτον επιτέθηκε από την αρχή στον Φέτελ, όπως του έκανε ο Γερμανός στο Σπα και μπόρεσε να τον περάσει. Στη συνέχεια, ο Χάμιλτον αξιοποίησε στον μέγιστο βαθμό το γεγονός πως η Μόντσα δεν έχει αργές στροφές. Κι εκεί πόνταρε. Η διαφορά του από τον Ραϊκόνεν αυξομειωνόταν και όταν ο Βαλτέρι Μπότας εμπόδισε τον συμπατριώτη του στη Ferrari, o Χάμιλτον είχε να κάνει μόνο ένα πράγμα από εκεί και πέρα.
Να διαχειριστεί κατάλληλα με το DRS του τα πιο φρέσκα ελαστικά που είχε σε σχέση με τον Ραϊκόνεν και όταν βρήκε την κατάλληλη στιγμή, πέρασε μπροστά, καταφέρνοντας να κερδίσει.
Από κάτι τέτοιες στιγμές ξεχωρίζουν οι πρωταθλητές και οδηγοί όπως οι Φερνάντο Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Χάμιλτον και Φέτελ. Και… μελλοντικά ο Μαξ Φερστάπεν, αν και εφόσον έχει καλό αυτοκίνητο.